(*1963, Slovenj Gradec). Osnovno šolo je obiskovala v Šoštanju. Srednjo šolo je končala v Slovenj Gradcu, se šolala na Višji pomorski šoli Piran in končala Visoko šolo za upravljanje in poslovanje v Novem Mestu. V letu 2014 je zaključila podiplomski študij na Fakulteti za management Koper. Deluje kot strokovna sodelavka Zavoda za kulturo, urednica literarnih revij in vodja redakcije, dopisnica in moderatorka. Je tudi sodnica porotnica in občasno predavateljica na Ljudski univerzi Velenje. Od leta 2002 do leta 2016 je vodila Šaleško literarno društvo Hotenja. Je tudi članica Literarnega društva Šentjur. Piše predvsem kratko prozo in poezijo, na temo medsebojnih odnosov in življenja na splošno. Objavlja v almanahih, literarnih revijah ter na spletu. Nekaj njene poezije je tudi prevedene. Prejela je tudi nekaj literarnih nagrad in priznanj. Dvakrat je bila v finalnem izboru pesniškega natečaja za Viteza Maribora. S poezijo je osvojila Prešernovo Julijo v letu 2012, v letu 2015 in 2016 pa Plaketo mesta Pliberk za kratko zgodbo. Uvrstila se je tudi med izbrane avtorje zbornika 7. evropskega fejsbuk festivala poezija 2016 in zbornika 27. mednarodnega natečaja poezije Subotica–Palić 2016.
Publikacije:
LJUBEZEN GRE Z MANO (in druge zgodbe), zbirka kratke proze, Mariborska literarna družba, Maribor 2006.
KOT ŽABA NA AVTOCESTI, kratka proza, Založba Ved, Maribor 2010.
DOLINA SEM, pesniška zbirka, Pivec - ZUK Rezman, Maribor – Velenje 2013