(* 1946, Ivanić Grad, Hrvaška.). Živi in deluje / Živi i stvara / Lives and works in Ivanić Grad, Croatia. Poklic / Profesija / Profession: Električar/ Lektrikar/Electrician
Stjepan Rožić ustvarja haiku poezijo od leta 1996 in za svoja dela je prejel številne nagrade, tako doma, kot v tujini.Udeležuje se vseh haiku dogodkov/natečajev na Hrvaškem, običajno kot strokovni selektor/sodnik.
Je eden ustanoviteljev zadruge »Tri rijeka« HPOL, Ivanić Grad in je tudi njen predsednik, ter eden od selektorjev, na vseh natečajih, ki jih ta prireja. Je dobitnik nagrade »Graševina« Željka Funde, 2010. Leta 2011 je bil dobitnik prehodnega »Ludbreškog stupa haiku pjesnika«, a po izboru Krzysztofa kokota je bil, v letih 2011, 2012 in 2013 uvrščen med 100 najkreativnejših evropskih haiku pesnikov.Je bil udeleženec nekaterih mednarodnih srečanj haiku pesnikov: Pečuk ( Madžarska , 2010 ), Krakow ( Poljska 2015 ) in Priroda u oku, Podgorica ( Črna gora, 2017 ). Haiku piše v književni hrvaščini, kakor tudi v kajkovskem narečju. Že iz otroštva se ljubitelsko ukvarja z glasbo. S svojim obvladovanjem kar nekaj instrumentov je član nekaj kulturno - umetniških družtev.Odlikovanja: Medalja zaslug za narod, 1985 in Red Danica Hrvaške, 2011.
Stjepan Rožić piše haiku od 1996.g.,a za svoj rad primio je niz nagrada u zemlji i svijetu. Sudjeluje u radu svih haiku susreta/natječaja u Hrvatskoj. Jedan je od osnivača Udruge »Tri rijeke« HPOI, Ivanić-Grad i njen predsjednik te selektor na natječajima. Među osnivačima i organizatorima susreta haiku pjesnika u Kloštar Ivaniću (2003.-2013.) i od 2014.g. u Ivanić-Gradu. Nagradu »Graševina« Željka Funde dobiva 2010.g. Nositelj je prijelaznog „Ludbreškog stupa haiku pjesnika“ za 2011. godinu, a po izboru Krzystofa Kokota uvršten među europske najkreativnije haiku pjesnike 2011.-2013. godine. Sudionik je međunarodnih susreta haiku pjesnika u Pečuhu (Madžarska, 2010.), u Krakowu (Poljska, 2015.) i Priroda u oku, Podgorica (Crna Gora, 2017.) Haiku piše na hrvatskom standardu i kajkavskom jeziku. Od djetinjstva se amaterski bavi glazbom. Svojim poznavanjem glazbala i glazbe doprinosi radu nekoliko kulturno umjetničkih društava. Dobitnik je Medalje zasluga za narod, (ex-Jugoslavija), 1985. Odlukom Predsjenika Republike odlikovan je Redom Danice hrvatske s likom Katarine Zrinske, 2011.g.
Stjepan Rožić has been writing haiku since 1996 and has authored a number of haiku of anthological merit. He has received a number of high awards in his country and abroad, mostly in Japan. He participates in haiku gatherings and contests in Croatia and abroad, his haiku has been published in joint collections and post-contest anthologies. He is the president of the Haiku Association »Three Rivers« and its co-founder. He is also the co-founder and organizer of the Kloštar Ivanić-Haiku gatherings (2003-2013), and the gathering of Croatian Haijins in the town of Ivanić-Grad during the Pumpkin Festival. He also judges haiku in Kajkavian. In 2010 he received »Graševina« award by Željko Funda and in 2011, he received the Ludbreg Column of Haiku Poets (2011), annually awarded chalice for haiku poets. He took part at the international conferences of haiku poets: Pecz, Hungary (2010), Krakow, Poland (2015) and Podgorica (Montenegro) 2017. Since his childhood he has been an amateur musician playing several instruments, taking part in the work of a number of amateur and folk orchestras. He received a Medal for Merit to the People in 1985., and Order of Danica Hrvatska, with face of Katarina Zrinska in 2013.
Objavljena dela / Objavljene knjige / Published works:
SEDAM PROZORA/SEVEN WINDOWS, sa šest ko-autora/Skupaj s še šestimi ko-avtorji/With six co-authors, Agapa d.o.o. Kloštar Ivanić, 2002.
ZBORNIK KNJIŽEVNOG I FOTOGRAFSKOG STVARALAŠTVA INE, INA - industruja nafte Zagreb/Post-contest anthology by INA, Zagreb, 2002.
NOVIH SEDAM PUTOVA/SEVEN NEW WAYS, sa šest ko-autora/Skupaj s še šestimi ko-avtorji/With six co-authors, Zagreb, 2003.
PROLJETNI VETAR/SPRING WIND, Kloštar Ivanić, 2005.
BIGLISANJE/THE SONG OF NIGHTINGALE, Ivanić Grad, 2010.
SVRAKA U SNIJEGU/MAGPIE IN THE SNOW, Ivanić Grad 2016