(16. oktober 1996, Ruma, Srbija). Končala je srednjo šolo za oblikovanje »Bogdan Šuput« (2015) na oddelku tehnik interierjev in industrijskih proizvodov v Novem Sadu. Vpisala se je na Akademijo umetnosti v Novem Sadu, likovni oddelek – kiparstvo. Prejela je tretjo nagrado mednarodnega festivala »Duško Trifunović« v kategoriji poezije do trideset let, in nagrado mednarodnega festivala »Mihajlo Kovač« za kratke zgodbe v kategoriji do trideset let. Po izidu pesniške zbirke Čas orhidej je Matija Bečković dal kratek pogled nanjo. Na akademiji je sodelovala na skupinskih razstavah. Je najmanjši član literarnega kluba »Scena Crnjanski« v Beogradu in član Zveze književnikov domovini in diaspori v Novem Sadu. Objavljala je na portalih in v revijah za umetnost in kulturo: »Pokazivač«, reviji »Kult«m »Bufonerija«, reviji »Metafora«, na portalu »Kutija ljubavi« in »PEN«, BiH. Prevedli so ji pesmi v makedonščino in objavili v najstarejši makedonski reviji za književnost in umetnost »Sovremenost«. Trenutno študira četrti letnik kiparstva.
Publikacije:
VREME ORHIDEJA, pesniška zbirka, Društvo za afirmaciju kulture »Presing«, Mladenovac 2015
Suzana Rudić. Rođena u Rumi, 16. 10. 1996. Završila srednju školu za dizajn »Bogdan Šuput« 2015. godine na odseku tehničar enterijera i industrijskih proizvoda u Novom Sadu.
Iste godine upisala Akademiju umetnosti u Novom Sadu, likovni departman –vajarstvo. Dobitnik treće nagrade međunarodnog festivala »Duško Trifunović«, u kategoriji poezija do trideset godina i dobitnik nagrade međunarodnog festivala »Mihajlo Kovač« kratke priče u kategoriji do trideset godina. Izdala jednu zbirku pesama »Vreme orhideja« – kasnije je Matija Bećković dao kraći osvrt na tu zbirku. Na akademiji učestvovala na grupnim izložbama.
Najmlađi član književnog kluba »Scena Crnjanski« u Beogradu i član Saveza književnika u otadžbini i rasejanju u Novom Sadu. Objavljivala na portalima i časopisima za umetnost i kulturu »Pokazivač«, časopis »KULT«, »Bufonerija«, časopis »REZ«, časopisu »Metafora« na portalu »Kutija ljubavi« i »PEN« BiH. Pesme prevedene na makedonski. Оbjavljene u makedonskom najstarijem makedonskom časopisu za književnost i umetnost »Sovremenost«.