(*17. maj 1987, Šempeter pri Gorici), pesnica. Diplomirala na Filozofski fakulteti v Ljubljani iz angleškega jezika in književnosti in španskega jezika in književnosti (2012). Trenutno dela kot učiteljica angleščine za predšolske in osnovnošolske otroke na Jezikovni šoli Papagaj (igralne ure v angleščini, individualne inštrukcije iz angleškega in španskega jezika za osnovnošolce, srednješolce in študente). Že več let se ukvarja s prostovoljstvom preko različnih nevladnih in neprofitnih organizacij, tudi deluje kot prostovoljka na Ozari Slovenija. Živi v Novi Gorici. Je članica Goriškega literarnega društva Govorica. Sodelovala je na festivalu mlade literature Urška (2013). Dosegla je prvo mesto v liriki na dvojezičnem literarnem natečaju mestne občine Pliberk, tretje mesto na Literarno-likovno-multimedijskem ustvarjalnem natečaju v kategoriji literarna dela mladih − mladi ustvarjalci do 25. leta starosti, in pa uvrstitev v polfinale Pesniškega turnirja 2013. Doslej je objavila v Novem Zvonu, v Locutiu, na spletnih straneh Lirik.si, v OtočjuO in Literarno jezikoslovni reviji. Sodelovala je pri zborniku »Vezi med ljudmi – Zwischenmenschliche Bindungen« 2012. Kot polfinalistka Pesniškega turnirja 2013 je s tekmovalno pesmijo postala tudi del zbornika »Podarjamo vam pesem – Zbornik pesmi polfinala v Goriških brdih«. Piše tudi kratke zgodbe. Dela tudi na seriji otroških kartonk/slikanic v španščini za otroke od 1 do 3 let.