(*1. oktober 1965, Maribor), je človek plesa, poezije in risbe. V svoje življenje diplomiranega inženirja elektrotehnike vpleta razposajenost plesnih improvizacij, neoprijemljivost poezije in sanjavost risb. Večni »zaljubljenec v pisane besede« se udeležuje živih branj, literarnih delavnic in srečanj, tako v Sloveniji, kot tudi v tujini. Sodeluje na mnogih mednarodnih festivalih, v Makedoniji, Črni Gori, Bosni in Hercegovini, Srbiji, Hrvaški, Romuniji. Od leta 2014 živi v Varaždinu na Hrvaškem. Piše prozo in pesmi. Objavlja v literarnih revijah v Sloveniji, v več zbornikih širom regije, spletnih revijah. Prireja literarne dogodke z elementi poezije, plesa/giba, glasbe in videa. Je soorganizator pesniških srečanj v Varaždinu/Hrvaška, IMPULS – poezija u kafiću. Njegova dela so prevedena v hrvaški, makedonski, angleški, nemški in romunski jezik.
Prejel je naslednja priznanja in nagrade: na literarnem natečaju »Nočni prigrizek«, Bevkovi dnevi Cerkno, zmagovalna pesem (2011); na literarnem natečaju »Lepota besede«, Črnomelj, najboljša besedila v rubriki poezije2012; na festivalu MORE DUŠA, Beograd, Plaketa za najboljšega pesnika festivala (2014); literarni projekt VALENTINOVO 2016, Zagreb, Plaketa za najboljšo pesem projekta (2016); Music&Poetry Fest, Gorski kotar, Plaketa za drugo mesto v kategoriji poezija (2016); pesniški turnir založbe Pivec, uvrstitev v finalni izbor (2017); Mentorjev Feferon, ožji izbor in knjižna nagrada (2017); literarni natečaj »Čarni nasmeh«, Lendava, najboljše besedilo v kategoriji proznih besedil (2017); literarni natečaj »MLADIKA 2019«, Trst, Italija, prva nagrada v kategoriji poezije za cikel pesmi (2019).
Publikacije:
VDIH IN IZDIH, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 2011
ZVEZDA, pesniška zbirka, e-knjiga, Genija, Ljubljana 2012
ZVEZDA, pesniška zbirka, , Zavod za razvijanje ustvarjalnosti, Velike Lašče 2013
ZVIJEZDA, prevod v hrvaščino, Providenca Studio Moderna, Biograd na Moru, Zagreb 2014
ČRNA-CRNA, dvojezična pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 2016
TIŠINA, dvojezična pesniška zbirka, Udruga za promicanje kulture Ritam misli, Varaždin 2017
GLOBINA STRAHU/DUBINA STRAHA, dvojezična pesniška zbirka, Udruga za promicanje kulture Ritam misli, Varaždin 2018