VABILO K OBJAVI IZVIRNE IN PREVODNE POEZIJE XXI. STOLETJA
Asociacija Velenika
Ustanova Velenjska knjižna fundacija
Lirikonfest
Vabilo k objavi izvirne in prevodne poezije XXI. st. v 9. letniku medn. Rp. Lirikon21, izdane ob XII. mednarodnem Lirikonfestu Velenje (2013)
Rok za prispevke: 23. april 2013
Spoštovani pesniki/-ce, ustvarjalci/-ke vrhuncev pesniške umetnosti XXI. st., prisrčno vabljeni k objavi novih (še neobjavljenih) pesniških stvaritev v Rp. Lirikon21 – mednarodni revijalni panorami poezije XXI. st., ki jo izdaja Ustanova Velenjska knjižna fundacija (UVKF) in vsako leto pospremi osrednje prireditve mednarodnega Lirikonfesta Velenje: tradicionalno mednarodno književno srečanje, Akademijo Poetična Slovenija s podelitvijo slovenske literarne nagrade čaša nesmrtnosti-velenjica za vrhunski desetletni pesniški opus slovenskega književnika/-ce, ki pomembno zaznamuje umetniško literaturo XXI. st.; slavnostno podelitev mednarodne Pretnarjeve nagrade/zahvale ambasadorjem slovenske književnosti in jezika ter slovanskih kultur; podelitev festivalno-revijalnega priznanja lirikonov zlát za vrhunske revijalne prevode poezije XXI. st. v slovenščino oz. iz slovenščine v druge jezike (oboje z objavami v Rp. Lirikon21); podelitev festivalnega priznanja lirikonfestov zlát za najtehtnejši esej Lirikonfestovega književnega omizja na evropsko aktualno temo; Lirikon(fest)ove degustacije izbrane izvirne in prevodne poezije XXI. st. (pesniška branja po Sloveniji ter občasno v tujini); ustvarjalna bivanja na mednarodni književniško-prevajalski rezidenci v Velenju idr.
UVKF bo tudi v letu 2013 povabila k predstavitvi/avtorskemu branju izvirne in prevodne poezije na mednarodnem Lirikonfestu v Velenju enaindvajset tujih in enaindvajset slovenskih pesniških ustvarjalcev ter prevajalcev poezije XXI. st., izbranih z objavami v mednarodni Rp. Lirikon21, izdani ob XII. mednarodnem Lirikonfestu Velenje (2013).
Nove/še neobjavljene pesniške in pesniškoprevodne stvaritve za morebitno objavo v Rp. Lirikon21 (revijalnem letniku IX/2013) pošljite do 23. april 2013 na e-naslov lirikonfest@gmail.com.
Promocijske izvode Rp. Lirkon21 prejmejo udeleženci mednarodnega Lirikonfesta – pomladnega festivala liričnih umetnosti v Velenju, imetniki abonmaja Odpiram knjigo, slovenske splošnoizobraževalne knjižnice, ki so gostiteljice Lirikon(fest)ovih degustacij izbrane izvirne in prevodne poezije XXI. st., partnerji in pokrovitelji UVKF idr. – UVKF vabi k sopokroviteljstvu festivalne izdaje mednarodne Rp. Lirikon21 mednarodno ugledne slovenske ali tuje organizacije, ustanove oz. podjetja in kulturne mecene.
* V besedilu vabila/poziva uporabljeni izrazi, napisani v moški slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Ustanova Velenjska knjižna fundacija
Uredništvo Rp. Lirikon21
Ivo Stropnik, glavni in odg. urednik