(*1961, Grdelica, Makedonija). V Grdelici je hodila v osnovno in srednjo šolo, od začetka študija naprej pa živi v Skopju. Piše scenarije za TV drame in serije, ukvarja se z literarno kritiko in esejistiko. Kot dolgoletna predsednica Književne mladine Makedonije je posebej delala za uveljavljanje mlajše generacije. Delala je v organizaciji Struških večerov poezije, pri Racinovih srečanjih, pri organizaciji konferenc in seminarjev o slovanski mitologiji, identiteti in književnosti. Prevaja z več slovanskih jezikov v makedonščino in srbščino. Je članica Društva makedonskih pisateljev, Združenja književnikov Srbije in Mediteranske asociacije pesnikov »Red trubadurjev«, član nekaj makedonskih in mednarodnih uredništev in zvez s področja kulture. Prevedli so jih v več jezikov in jo vključili v antologije sodobne makedonske proze in poezije. Poezijo piše od osnovne šole, ko je začela tudi objavljati. Za prvenec je prejela leta 1989 nagrado za prvenec Književnega kluba v Kumanovem. Prejela je več mednarodnih nagrad, med drugim Zlato značko Kulturno-prosvetne skupnosti Srbije, Mlada Struga, vseslovansko priznanje beloruske književne zveze in druge. Je ustanoviteljica in urednica založniškega centra Slovo ljubve v Skopju. Je tudi avtorica številnih prevodov.
Publikacije:
NOCTAMBULISSMUS (severno talkanje), pesniška zbirka, 1989
IZMEĐU, pesniška zbirka, 1990
SNOKOBIJA, pravljice, 1991
TRI TAČKE, pravljice, 1994
BOJA BEZVREMENOG, roman, 1996 (objavljen v makedonščini, srbščini, bolgarščini in ruščini
MOSTOVANJE, poema, v srbščini, makedonščini in angleščini, 1999
REČNIK JUŽNOSLOVENSKE MITOLOGIJE, 2003
POSNJLEDNJI TALASON, roman, v srbščini, makedonščini, 2004
TAJNA TRINAESTOG ZNAKA, roman, v srbščini, makedonščini, 2006;
OČI PUNE ČIPKE, roman, v srbščini, 2008
ZIDANJE SUNCA, roman