Javni sklad RS za kulturne dejavnosti vabi na Literarno kolonijo JSKD 2012, ki jo tokrat pripravlja v Novem mestu skupaj s svojo Območno izpostavo Novo mesto.
MENTORJA
Mentorja letošnje kolonije bosta uveljavljena slovenska književnica Cvetka Bevc (literarna ustvarjalka in glasbenica; piše poezijo, prozo in dramska besedila pa tudi učbenike za glasbeno vzgojo) in dr. Gašper Troha (kritik, esejist, urednik, klarinetist in založnik).
VSEBINA
Po krajšem uvodnem predavanju o ustvarjalnih postopkih pri pisanju kratkih zgodb in pesmi se bo Cvetka Bevc skupaj z udeleženci podala v raziskovanje osnovnih pojmov, kot so ideja, navdih, glavna tema, določitev junakov, uporaba simbolov, vprašanje abstraktne ideje in konkretne izpeljave. Sledila bo predstavitev in analiza posameznih prispevkov udeležencev in nekaj praktičnih vaj s področja kreativnega pisanja.
Dr. Gašper Troha bo (v nedeljo) spregovoril o tem, kakšne so zakonitosti dobrega teksta, ki naj pritegne pozornost izdajatelja.
PROGRAM
Poleg delavnic pripravljamo še literarna branja, predstavitev pesnic Marjance Kočevar in Jadranke Matić Zupančič, ki živita in ustvarjata v Novem mestu, ogled mesta (v povezavi z literarnim dogajanjem) in še kaj.
OBVEZNOSTI UDELEŽENCEV
Vsak avtor naj hkrati s prijavnico pošlje 3 pesmi ali kakšno svoje krajše prozno besedilo.
PRIJAVA
Prijave sprejemamo do srede, 23. maja 2012, na naslov: Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Štefanova 5, 1000 Ljubljana (za literarno kolonijo), po e-pošti: dragica.breskvar@jskd.si, lahko tudi po faksu 01 2410 510.
KOTIZACIJA
Kotizacija znaša 30 evrov (DDV vključen; plačilo po položnici, ki jo bo sklad izstavil po prijavi).
BIVANJE
Bivanje in prehrano smo rezervirali v Dijaškem domu Novo mesto. Polni penzion stane 26 evrov, polpenzion 24 evrov v dvoposteljni sobi (+ 1,01 TT).
Dodatne informacije o koloniji dobite po tel. (01) 2410 516 ali po e-pošti: dragica.breskvar@jskd.si,.
Vodja kolonije:
Dragica Breskvar, prof., samostojna svetovalka JSKD za literarno dejavnost in urednica