(*14. januar 1929, Šentanel na Koroškem – † 2. januar 2021, Maribor). Rodila se je v kmečki družini je že v otroštvu čutila nagnjenje do umetnosti, pela v cerkvenem koru, igrala na ljudskem odru in vodila vaško knjižnico. Profesor Luka Kramolc jo je učil prvih not in jo povabil v Ljubljano, da bi študirala glasbo, vendar so jo starši dali v kmetijsko šolo. Pozneje sem končala bolniško šolo in še srednjo medicinsko šolo v Mariboru, kjer se je tudi zaposlila v železničarskem zdravstvenem domu. Odšla je delat v Nemčijo, kjer se je izpopolnjevala kot medicinska sestra. Zadnjih šestnajst let pred upokojitvi je bila zaposlena na Očesni kliniki v Münchnu. Vključila se je v kulturno umetniško društvo Triglav in v njem delovala vse do upokojitve. Ves čas je pisala dnevnik. Po vrnitvi v Maribor se je vključila v seniorsko literarno delavnico, pela v Komorni skupini DU Maribor-center, igra na kitaro in nastopala na literarnih večerih od Maribora do avstrijske Koroške. Posnela je tudi CD ploščo z evergreeni. Udeleževala se je srečanj literatov začetnikov v in seniorjev, objavljala črtice in pesmi pri »Vzajemnosti«, Locutio on-line, Mentorju, sodeluje na natečajih (nagrada Ognjišča, uvrstitev v finale na viteškem pesniškem turnirju leta 2001). Je članica Mariborske literarne družbe, LIKUS, Planinskega društva, Amnesty International, Društva proti mučenju živali.
Publikacije:
PSIHA, kratka proza, ilustracije Roman Zel, Mariborska literarna družba, Maribor 1998
POLETJE S ČRNOMODRO PTICO, pesmi, ilustracije Nada Kramberger, Mariborska literarna družba, Maribor 1998
KRUHAVA TORTA IN DROBTINICE IZ ŠENTANELA, kratka proza v koroškem narečju, samozaložba, Maribor 1999
SI ŽE KDAJ VIDEL JOKATI SRNO, pravljica, ilustracije Suzana Grdak, Mariborska literarna družba, Maribor 2002
BRANA, pesniška zbirka, samozaložba, Maribor 2002
PO RŽI DIŠI, haiku, skupaj z Majdo Senica Vujanovič, Mariborska literarna družba, Maribor 2003
ZAČARANI VRT PRAVLJIC IN ZGODB, kratka proza, Unigrafika, Maribor 2005
MOJIH SEDEM MOŠKIH, roman, samozaložba, Maribor 2006
NE SMEMO POZABITI, kratka proza, samozaložba, Maribor 2008
NAJINE POTI (z Majdo Senica Vujanovič), pesniška zbirka, samozaložba, s.l. 2011
LJUBEZENSKA POEZIJA, samozaložba, omejen natis, s.l. 2013
MOJI ANGELI, pesniška zbirka, samozaložba, s.l. 2013.