(*5. oktober 1934, Ljubljana), igralka, plesalka, prevajalka, avtorica dramskih tekstov. Maturirala in diplomirala je v Ljubljani (AGRFT), bila je dve leti članica celjskega ljudskega gledališča in od 1959 članica Drame SNG Maribor. Od prihoda v Maribor je odigrala 120 gledaliških vlog za odrasle in mladino od klasičnih dramskih del (Ofelija v »Hamletu«, Julija v »Romeo in Julija«, Hero v »Kakor vam drago«, Hermija v »Sen kresne noči«, Regan v »Kralj Lear«, Gospa Page v »Vesele žene vindsorske« in drugo) do sodobnih (Gigi v »Gigi«, Eva v »Mačka na tračnicah«, Ksenja »Poletje«/Bond, Matilda »Ščuke«, »Ščuke pa ni«, Hortenzija v »Skušnja ali kaznovana ljubezen«). Veliko je s predstavami gostovala po Sloveniji (monodrama »Ženske, oh te ženske!«), sodelovala je v slovenskih filmih in TV produkcijah (Šesta žena sinjebradca, Kri ni vse, Ščuke pa ni, ščuke pa ne, Rdeče klasje in drugje). Igrala in pela je tudi v muzikalih (Kraljica teme v Stampferjevi »Mystery«, Gospa Higgins v »My fair lady«, Jente v »Goslaču na strehi« in drugod). Sodelovala je z režiserji: A. Hieng, D. Jovanović, B. Gombač, D. Radojević, V. Soldatović, Ž. Pavlović, F. Žižkom in drugimi.
Prevedla je več kot trideset književnih in dramskih del ter strokovne literature za Obzorja, Cankarjevo založbo, Pomursko založbo.
Več kot deset let je na Baletni šoli v Mariboru vodila otroške plesne skupine, vrtce in pripravnice. Še vodi dramske delavnice (Kulturno društvo Mariborski oder), s predstavami pa je nastopila tudi na Borštnikovem srečanju in na Festivalu Lent. Z delavnicami gostuje tudi pri zamejskih društvih (Šmihel v Avstriji, kjer je naštudirala predstavo po lastni predlogi »Zgodba iz nekdanjih dni«. Sodeluje tudi s Inštitutom za slavistiko v Gradcu z rednimi predstavitvami slovenske literature. V okviru mednarodne organizacije »Interkulturo« vodi seminarje za slovensko mladino na avstrijskem Koroškem.
Več kot tristokrat je nastopila s pravljičarskim programom po vrtcih in osnovnih šolah.
Deluje tudi kot umetniški terapevt, za kar se je usposabljala na svetovno znanem inštitutu za dinamično psihiatrijo v Münchnu, ki ga je vodil prof. dr. Amon. Poleg tega je diplomirala tudi na Srednji medicinski šoli v Mariboru. Eno leto je vodila skupine za umetniško glasbeno plesno terapijo v Zavodu dr. Marijana Borštnarja v Dornavi. Zdaj vodi enake skupine pri »Polžu« v Mariboru, kjer so gojenci po Prešernovem »Povodnem možu« naštudirali predstavo. Vodila je tudi skupino pri ozdravljenih alkoholikih.
Bila je trikratna finalistka Pesniškega turnirja.
Je ustanoviteljica kulturnega društva Mariborski oder, pri katerem vodi gledališke delavnice.
Publikacije:
ČRNI MOŽ - PODSTREŠJE, dramski besedili za mlade, Mariborska literarna družba, Maribor 2009
HČERE BERNARDA ALBA, dramski besedili za mlade, Mariborska literarna družba, Maribor 2012
ŠKRAT MATEVŽ, otroška pesniška zbirka, založba Pivec, Maribor
RAZIGRANA ABECEDA, založba Pivec, Maribor
DVORIŠČE SANJ, MOJ MOBI IN JAZ, dramski besedili za mlade, Mariborska literarna družba 2017