(*1964, Ljubljana, skupaj z bratom dvojčkom). Po končani srednji šoli se je zaposlila v Elitni konfekciji Novost d.o.o, po poroki pa se je preselila na kmetijo, rodila tri otroke, poskusila biti samostojna šivilja. Znanka jo je navdušila za poezijo. S pesmimi sodeluje na razpisih - v zborniku Vezi med ljudmi Nemško govorečih žena (2006, 2007, 2008), v Sejalcu (2008), pesmi objavlja na svojem blogu eDnevnika, na portalu Pesnik in RTV blog, v Kmečkem glasu, v Blogoziji 2, v zborniku društva Lipa, udeležuje se pesniških delavnica (v Škocjanu, prozna in pesniška delavnica Beletrine) in se uči.
-------------------------------------------
Avtoričina samopredstavitev:
Rodila sem se v Ljubljani l. 1964 skupaj z bratom dvojčkom. Alkohol je ločil starša in naju. Odraščala sem v starem mestnem jedru Ljubljane in jo vzljubila. Med tem, ko je bila mama v službi me je čuvala katera od starejših sosed. Pri njih sem občudovala čipke in prtičke, ki so jih same izdelale in me kar zgodaj naučile vesti in kvačkat. Želela sem postati šivilja. Pred očmi sem imela sešite obleke za posebne priložnosti, s čudovitimi ročno izdelanimi čipkami. Srednjo šolo sem uspešno končala in se zaposlila v Elitni konfekciji Novost d. o. o., kjer sem bila zaposlena 4 leta. Ljubezen do živali in narave me je vodila, da sem spoznala moža, se poročila in odselila na kmetijo. Trije sončki so me navdajali s srečo. Želja biti šivilja ni dobila prave izpolnitve tudi kasneje, ko so bili sinovi tik pred puberteto. Preizkusila sem se kot samostojna šivilja in po treh letih zaprla. Zaprtju je botrovala preselitev in skrb ostarele mame. Tako bo sedaj že tri leta, ko sem spoznala znanko, kateri sem napisala prvo pet vrstično pesem. Njeni spodbudi, da sem pričela pesnit in zapisovat sem danes hvaležna. Kar se je do nedavnega skrivalo, sedaj ne zaviram več, me izpolnjuje. Sreča bo popolna, ko bo izdana pesniška zbirka Prebujena iz sna. Odkrivam trdo pot z založniki, tiskarji, sredstvi, da se prebijem s prvenko do knjižnih polic. S pesmimi sodelujem na razpisih, tretjo sezono so objavljene v zborniku Vezi med ljudmi Nemško govorečih žena, v Sejalcu l. 2008, pesmi objavljam na svojem blogu eDnevnika, na portalu pesnik in RTV blog, v Kmečkem glasu, v Blogoziji 2, v zborniku društva Lipa, za menoj je pesniška delavnica v Škocjanu, prozna in pesniška delavnica Beletrine, se učim, odkrivam kaj se skriva v meni, me občasno prestraši in navdaja s srečo.