(*27. julij 1950, Kravjek, pošta Loče) Osnovno šolo je obiskovala štiri leta pri Jerneju in štiri leta v Ločah. V Mariboru je končala Srednjo kmetijsko in Višjo agronomsko šolo. Po končanem šolanju se je zaposlila v Mariboru pri Agrokombinatu, kasneje na občini v Slovenskih Konjicah. Upokojila se je 28. novembra 2007 na Upravni enoti v Slov. Konjicah. Dela še honorarno kot sodna cenilka kmetijske stroke. Je poročena, ima dva sinova.
Pesmi je pisala že v otroštvu, le, da si jih je upala pokazati šele pri svojih štiridesetih letih. Ukvarja se tudi s pisanjem proze, šaljivih zgodb, in skečev s smešno vsebino, ki jih tudi sama igra. Ukvarja se z gledališko dejavnostjo. Nastopala je z aktualnim monologom »Fickova Justika s Pohorja« in »Pohorska Lizika«. Je članica Celjskega literarnega društva. Pesmi je objavljala v revijah Vsesledje, Hotenja, v Loškem zborniku, v Skomarskem zborniku, v zbornikih Likusa, v Konjiških novicah, v smešni prilogi za Kmečki glas in v Bistriški panorami. Nekaj njenih pesmi je izšlo septembra 2009 v reviji OtočjeO. Nekaj jih je bilo objavljenih v zbornikih seniorskih piscev. Deset pesmi je izdala v knjižici Sprehod skozi čas. Piše tudi pesmi za otroke. Nekaj njenih pesmi je uglasbenih. Nastopila je na številnih skupinskih literarnih večerih, samostojno pa je nastopila petkrat.