(*1940, Sv. Vid pri Grobelnem), rojena Orač. Starši so živeli na hribovski kmetiji v Svetem Vidu pri Grobelnem. Mati je vse otroke rodila doma, razen četrte, deklice Malčke, ki se je rodila v celjski bolnišnici. Zaradi povojnega težkega življenja so jo dali k starim staršem v Stranje, od tam pa jo je samovoljno odpeljala krstna botra. Šolo je obiskovala v Celju, zaradi rejništva pa ni imela možnosti za nadaljnje šolanje in tudi za starševsko ljubezen je bila prikrajšana. S šestnajstimi leti se je zaposlila v tekstilni tovarni Metka v Celju, pozneje pa v tovarni Emo, kjer je delala do upokojitve. Že na osnovni šoli je velikokrat nastopala pri otroških igricah. Želela si je postati gledališka igralka, a zaradi okoliščin ni mogla niti pomisliti na to. Vse do današnjih dni je pisala dnevnik, obenem pa je pisala pesmice, komedije in humor. Od leta 1972 do 1978 je vodila samostojno dramsko skupino »sMali krog« pod okriljem Fasilskega društva Zagrad Pečovnik, Tri od svojih napisanih komedij je uspešno igrala v več kot petinštiridesetih dvoranah. A ker s celjskimi kulturno-prosvetnimi delavci ni našla skupnega jezika, je morala to dejavnost opustiti in se je posvetila samo pisanju. Humor je objavljala v Novicah, Novem tedniku, Nedeljskem, Emajlircu in v Kmečkem Glasu.
Publikacije:
IMELA SEM TEMEN IN HLADEN DOM, povest, Mariborska literarna družba, Maribor 1998 in 2004
NAVIHANI IN ZALJUBLJENI, kratka proza, KUD Štempihar, Celje 2004