(* 10. oktober 1920, Maribor – † 1. junij 2024, Maribor) se je rodila v uradniški družini v Mariboru. Po nemškem napadu na Jugoslavijo so njeno družino pregnali v Srbijo, ona pa je s sestro zbežala v Ljubljano, kjer je preživela vso vojno in ves čas sodelovala z NOB. Preživljala se je kot vzgojiteljica in kot delavka v čevljarskem podjetju. Po vojni je konca: slavistiko, pela v študentskem zboru (danes APZ Tone Tomšič), sodelovala v mladinskem tisku, planinarila in v planinah pred diplomo doživela hudo nesrečo.
Kot slavist je poučevala v Ljubljani in Mariboru, nazadnje na mariborski pedagoški gimnaziji. Vodila je literarne in dramske krožke, režirala in se nasploh kulturno udejstvovala in ukvarjala z mladimi.
Ob odhodu v pokoj je začela slikati skupini KUD Angel Besednjak, je članica literarnega krožka pri DU Maribor-center, deluje v Klubu koroških Slovencev. Pisati je začela v osnovni šoli. Objavljala je v Obzorniku Prešernove družbe, v TV 15, radiu in v reviji Locutio. Njene pesmi so izbrane tretjo knjigo antologije Slovensko pesništvo upora. Piše pesmi za otroke in jih je objavljala v Mladem rodu (7D), Otrok in družina in na radiu. Objavlja tudi humor (Pavliha, Toti list, radio Maribor, v Glasniku DU) in nastopa na prireditvah.
Knjige in pomembnejše objave:
TIHA URA (Mariborska literarna družba, Maribor 1996), pesmi
SLOVENSKO PESNIŠTVO UPORA (Ljubljana, 1997)