(*15. marec 1929, Oplotnica, †19. oktober 2009, Maribor) Že na učiteljišču v Mariboru (1945-1949) je sodelovala v literarnem krožku, v katerem sta bila tudi Smiljan Rozman in Leopold Suhodolčan). Udeležila se je prve konference piscev začetnikov v Ljubljani, kjer je navezala stik z mnogimi uveljavljenimi avtorji. Objavljala je v učiteljiščnem glasilu Mlada greda. Učiteljevala je pri Sv. Roku ob Sotli, v Kostrivnici in v Mariboru na osnovnih šolah KIošaki, Ivan Cankar in Franc Rozman - Stane. Vodila je dramske krožke in z učenci pripravljala proslave in prireditve. Bila je tudi mentorica kulturnih gledaliških prireditev na svojih šolah in na Industrijski tekstilni šoli. Delala je v pionirski organizaciji in v Društvu prijateljev Mladine. Več let je igrala v dramski skupini Slava Klavora. Najbolj se je vtisnila v spomin vloga Kristine v Suhodolčanovi drami »Oblaki so rdeči«. Novinarske prispevke je objavljala v Šolskih razgledih, Večeru, Mentorju, Vzajemni, Vzajemnosti, Kmečkih razgledih in slovenjebistriški Panorami. Deset let je na radiu Maribor uspešno vodila oddaje Sestanek starejših. Sodelovala je pri prireditvah festivala »Kurirček«. Delovala je v Hortikulturnem društvu Maribor, kjer je bila članica ocenjevalne skupine. Je tudi soavtorica publikacije »Mariborski mestni parki«. V krajevni skupnosti Prežihov Voranc je dolgo vodila kulturne prireditve in prireditve ob pomnikih preteklosti. Prav tako je sodelovala v Društvu upokojencev Maribor-center, kjer je z Berto Čobal Javornik ustanovila literarni krožek upokojencev, ki ga je vodila od leta 1990 do 2007, po letu 1997 v okviru kulturnega društva Mariborska literarna družba, katerega soustanoviteljica je bila. Sodelovala je pri oplotniškem literarnem zborniku »Moja roka – tvoja dlan« (2001) in pri zbornikih »Vezi med ljudmi – Zwischenmenschliche Bindungen« kulturnega društva nemško govorečih žena »Mostovi«, zbornikih »Likus«. Veliko je tudi nastopala na samostojnih in skupinskih literarnih večerih.
Publikacije:
ZASTRTO OKNO, pesmi in proza, samozaložba, Maribor 1988
MORSKE PODOBE, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 1996
MOJA KALVARIJA, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 2002