PROSTI TRG – ODPRTO BRANJE NA FESTIVALU POEZIJE IN VINA
PROSTI TRG je odprto branje, ki ga Festival že tradicionalno pripravlja skupaj z revijo Mentor. Mikrofon bomo ponudili vsem, ki si želijo predstaviti svojo poezijo obiskovalcem in udeležencem festivala. Dobimo se v soboto, 27. 8. 2011, med 13.00 in 15.00 na Vrazovem trgu na Ptuju. Prijave bo do 27. 8. do 12.00 zbirala Staša Pavlović (info@poezijainvino.org). Postanite del edinstvene atmosfere!
PRAVILA IN POGOJI ZA SODELOVANJE
1.Odprto branje Prosti trg je namenjeno vsem, ki želijo svojo poezijo predstaviti javnosti.
2. Potekalo bo na zaključni dan festivala, v soboto, 27. 8. 2011, med 13.00 in 15.00 na Vrazovem trgu na Ptuju. Prijave bo do 27. 8. do 12.00 zbirala Staša Pavlović (info@poezijainvino.org).
3. Vsebina in forma poezije nista določeni, prav tako ne način interpetacije poezije.
4. Avtorji, ki se bodo udeležili odprtega branja, bodo imeli za interpretacijo pesmi na voljo največ 5 minut.
5. Pesnike, ki bodo brali na Prostem trgu, čaka po branju kozarec vina in plaketa, ki bo potrjevala udeležbo na festivalu Dnevi poezije in vina.
FREE MARKET is an open reading event prepared by the Festival and the Mentor literary magazine. The microphone will be offered to anybody wishing to share their poetry with the participants and visitors of the festival. See you on Saturday, 27 August 2011 between 1 PM and 3 PM on Vrazov trg in Ptuj. Applications will be collected by Staša Pavlović (info@poezijainvino.org) by 27 August by noon. Become a part of the unique atmosphere! More on www.poezijainvino.org.