, novinarka, igralka in pesnica. Obiskovala je Osnovno šolo Rudolfa Maistra v Šentilju, I.
gimnazijo v Mariboru, in študirala novinarstvo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Živi v Mariboru. V letih med 2001 in 2007 je bila zaposlena kot novinarka na RTV Slovenija, RC Maribor. Pred prihodom v programsko ekipo Zavoda Maribor 2012 – Evropska prestolnica kulture je bila novinarka na Radiu Maribor in Radiu City.
Kot igralka od leta 2005 občasno nastopa v Lutkovnem gledališču Maribor in v gledališki skupini KUD Studio Gledališče v Mariboru pod mentorstvom prvaka mariborske Drame Petra Boštjančiča. Za vlogo Kate v drami Harolda Pinterja Stari časi je v letu 2011 prejela nagrado za najboljšo žensko vlogo JSKD. Na 45. Borštnikovem srečanju (off program) je na Malem odru SNG nastopila s svojo predstavo Dva Žaka in jaz (večer poezije Jacquesa Preverta in glasbe Jacquesa Brela), ki jo je prvič predstavila na Festivalu Lent 2008, ter kasneje še v dvorani Gustaf v Pekarni ter v kavarni SEM v Ljubljani. S predstavo še zmeraj nastopa v mariborskem klubu KGB v Mariboru. Leta 2008 je pri mariborski Založbi Pivec izdala pesniški prvenec Januar. Z njim se je predstavila v Mariboru, Ljubljani, Novem mestu, Trstu ter s prevodom dela svoje poezije v nemščino v Gradcu ter v srbohrvaščino v Sarajevu. Objavlja tudi v prvem slovenskem spletnem literarnem časopisu Locutio. V letu 2010 je bila za projekt Rokerji pojejo pesnike uglasbena njena pesem Razprodaja (zasedba Franc&Roses), za zgoščenko posnete poezije Tomaža Čeliga je prispevala glas. V mariborskem kulturnem okolju se je uveljavila kot voditeljica kulturno-umetniških prireditev.
Publikacije:
ČEBELICA MAJA, songi iz predstave, zvočni CD, Lutkovno gledališče Maribor, Založba Pivec, Maribor 2008
JANUAR, pesniška zbirka, Založba Pivec, Maribor 2008