(*1925, Kozica, Srednja Dalmacija – † 29. november 2020, Rogatec). Osnovno šolo je končal v Kozici, poklicno šolo za pletilca in tkalca v Rumi (Vojvodina), železničarsko šolo za promet v Zemunu, ob tem je končal še srednjo ekonomsko šolo. Opravil je izpit za višjega prometno-transportnega tehnika v Beogradu na Višji prometni šoli. Delal je kot telegrafist, odpravnik vlakov in najdlje kot šef postaje na 36 železniških postajah v ožji Srbiji, Vojvodini, Hrvaški, Bosni in Hercegovini in na koncu 14 let v Sloveniji – Rogatcu, kjer se je upokojil. Tukaj je delal kot član društva Anton Stefanciosa in je sodeloval pri ustanovitvi muzeja na prostem v Rogatcu, kjer je bil oskrbnik in vodnik od 1980 do 93. Udeležil se je narodnoosvobodilnega boja in prejel medaljo Zasluge za narod 3. reda. Piše v hrvaščini in slovenščini. Pisati je začel v osnovni šoli, potem pa spet konec 1972. leta kot sodelavec lista Straža danas. Objavljal je pesmi v listu Nova pruga, v književnem listu Marulić v Zagrebu, Paralele (Ljubljana), Mentorju in Locutio on-line. Redno se udeležuje literarnih srečanj literatov drugih narodnosti, ki živijo v Sloveniji.
Publikacije:
PESMI, Ljudevit Gaj, Krapina 1987
KAJ BI TI GOVORIL, IVAN!, kratka proza, Mariborska literarna družba, Maribor 2000
PUT KROZ SAHARU / POT SKOZI SAHARO, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 2003
MALA ANA, roman, Mariborska literarna družba, Maribor 2008
IZNAJDLJIVI MOŽ, komedija, Borovci, Ilirska Bistrica 2008
DEŽURNI KRIVCI, roman, Borovci, Ilirska Bistrica 2010
LJULKA V ŽITU, kratke zgodbe, Borovci, Ilirska Bistrica 2010
MOJA PRTLJAGA, pesniška zbirka, Borovci, Ilirska Bistrica 2011
MEĐU NAMA, pesniška zbirka, Borovci, Ilirska Bistrica 2012
SUPUTNICI, Borovci, pesniška zbirka, Ilirska Bistrica 2014