Mira Uršič (Šparovec)
(*16. julij 1950, Maribor), slikarka in avtorica: V Mariboru je končala II. gimnazijo Tabor. Študirala je na ALU v Ljubljani in 1974 diplomirala iz slikarstva pri prof. Janezu Berniku. Že v osnovni šoli na Janko Padežnik na Studencih je imela s pisanjem uspehe,na gimnaziji je prejela več pohval profesorice za slovenski jezik Jože Ambrož. Spet je začela pisati leta 1985. Pisala je za priložnosti, spremne tekste ali pesmi za zloženke, za plakate k slikarskim razstavam. Pisala je eseje (objava v knjigi Kresnica na dlani, Sijaj drugačnosti - društvo Jasa). Milan Pirker je med drugim zapisal: Mirina pesniška poetika je zelo podobna njeni slikarski poetiki. Prav tako kot slikarstvo, je tudi njena poezija polna anahronizmov, citatov in nejasne, mnogokrat nerazumljive simbolike. Elementi domoljubne poezije, kjer so jasno berljive povezave s slovensko poezijo 19. stoletja, se stapljajo z ljubezensko - erotičnimi in bogoiskateljskimi pasusi ... Večkrat je sodelovala na pesniških maratonih ali na »Preprogi iz zvezd« društva Mariborska literarna družb. Občasno se udeležuje literarnih delavnic g. Marjana Pungartnika. Sodelovala je v literarnem glasilu Univerzitetnega kliničnega centra v Ljubljani. Večji objavi pesmi: ARS MEDICI I. in ARS MEDICI II. Objavlja tudi pesmi in eseje v reviji Locutio. Pridružila se je tudi "studenškim poetom" v zborniku Studenški izviri (2014 in 2016).