KUČKA I STRIJE ili DOKAZ DA SU ŽENE I MUŠKARCI ISTI
Šta mislite da li ikoga zanima da li ja dobijam bore ili ne? Šta mislite da li ikoga zanima da li sêdim ili starim? Odmah da vam kažem, ne, nikoga! Ali svakoga, pa i vas bi zanimalo kada bi rekao da mogu da dobijem bilo koju ženu na svetu i recimo... da sam spavao sa... Klaudijom Šifer.
Znam, niko ne voli bore, i niko ne želi da ih ima, ali zato pola populacije, u koju spadaju manje-više muškarci, voli Šiferovu, i voleli bi da je imaju, a druga polovina u kojoj spadaju manje-više žene, je ili mrzi ili bi volela da je kao ona.
Naravno, niko mi ne bi verovao da sam to uradio, ali ako bih bio dovoljno istrajan, muškarci bi me pitali kakva je u krevetu a žene bi mi rekle da mi muškarci i tako nemamo glavu, odnosno da je imamo na pogrešnom mestu, što znači na tamnom, vlažnom ili skučenom prostoru, iz čega sledi da je ta glavica zaglupela, otupavila i zablesavila i da nije ni čudo da zbog toga mislimo samo na seks.
Ili… recimo, kada bih rekao da sam se zaljubio u Klaudiju – muškarci bi rekli da mi ne veruju i da sam to sigurno napravio zbog seksa, ili para, ili slave ili svega zajedno, a žene bi mi rekle: – Naravno, ljubav je jedini normalan uzrok zbog koga se uopšte i odlučujemo da sa nekim stupimo u intimne odnose.
Kada bih rekao da je tokom seksa vrištala od uživanja – muškarci bi me pitali da li je to istina a žene bi se pitale: – Zašto se to nama češće ne dešava.
Kada bih rekao da ima strije – muškarci bi rekli da oni to znaju pošto su to već videli na internetu, a žene bi rekle: – Sada nam je lakše kada vidimo da ni ona nije savršena.
Kada bih rekao da ćemo se venčati – muškarci bi rekli: – Wauuu sine, bravo majstore, upala ti je sekira u med, a žene bi rekle: – Pih, nju ćeš da uzmeš a ima strije.
Kada bih rekao da čekamo bebu – muškarci bi rekli: – Samo da ne bude lepo dete na tatu a pametno na mamu, a žene bi me zamišljeno pogledale i rekle: – Pazi samo, ima će ona posle porođaja još više strija.
Kada bih rekao da me je ostavila – muškarci bi rekli: – Naravno to se i očekivalo, a žene bi rekle: – Znaš šta, ona je kučka koja pored svega još ima i strije.
Kada bih rekao da me je ostavila zato što sam je prevario sa Džulijom Roberts – muškarci bi se nasmejali i rekli: – Hahaha... Super... ali to ti ne verujemo, žene bi se namrštile i rekle: – Ma nemoj! E to ti ne verujemo, ali zato verujemo da si muška šovinistička svinja!
Kada bih rekao da sam osim sa Klaudijom, Džulijom, Nikol Kidman, spavao i sa Severinom i Cecom – muškarci bi mi rekli: – Ne seri!, a žene bi mi rekle: – Ne seri!
Eeeeeeeee! Jel vidite... jel vidite?
I jedni i drugi bi rekli: Pa ako malo bolje pogledamo vidimo da dobijaš bore.
Nemojte da zezate! Ne mislim na to. Svi su ubeđeni da se žene i muškarci razlikuju, odnosno da misle drugačije, a ja sam eto dokazao da kada im se lepo objasni i jedni i drugi misle isto!