Literarna revija Spirala razpisuje natečaj za izvirno še neobjavljeno zgodbo, pesniško stvaritev in pravljico.
1. Prijave
Pravljica
Pravljica mora biti napisana v slovenščini (v knjižnem jeziku), tema je poljubna. Dolžina pravljice ne sme presegati 3000 znakov s presledki.
Pesniška stvaritev
Pesem naj obsega največ 60 verzov (v ciklu ali posamezno).
Zgodba
Zgodba naj ne bo daljša od 6000 znakov s presledki. Tema je poljubna.
2. Oblikovno-tehnični in drugi pogoji
Prijavljeno besedilo naj bo v pisavi Times New Roman, v velikosti 12 in z medvrstičnim razmikom 1,5. Besedila, ki ne bodo zadostila navedenim kriterijem, bodo izločena.
Izbrana besedila bodo objavljena v tiskani in elektronski obliki Literarne revije Spirala. Za objavljena besedila ni predviden honorar.
3. Uredniški odbor
Poslana dela, ki bodo ustrezala razpisanim kriterijem, bo pregledal uredniški odbor Literarne revije Spirala. Ocenjeval bo kreativnost, slog, jezik, vsebino, inovativnost, sporočilnost, kakovost in vtis posameznega besedila.
4. Avtorstvo
Avtor s poslanim delom dovoljuje objavo svojega dela v tiskanih in elektronskih medijih.
5. Rok za oddajo
Rok za oddajo besedil je 30. september 2016 na naslov:
Splošna knjižnica Slovenske Konjice
Mestni trg 4
3210 Slovenske Konjice
s pripisom Natečaj za Spiralo.
Prispevki se pošljejo v pisni obliki v pisemski ovojnici in morajo biti podpisani le z geslom. Zaradi anonimnosti natečaja se prispevkov poslanih po e-pošti ne sprejema.
Avtorjevo ime in priimek, naslov, elektronski naslov in telefonska številka, pa se dodajo k poslanemu prispevku v posebni, zaprti pisemski ovojnici, označeni z enakim geslom kot prispevek.
Imena izbranih avtorjev bodo v 30-ih dneh po zaključku natečaja objavljena na spletni strani Splošne knjižnice Slovenske Konjice.