(*29. julij 1947, Ljubljana), duhovni učitelj zena in tantre, doktor filozofskih znanosti, haijin in likovnik. Doktoriral je na temo »Schopenhauer in problemi sodobne filozofije«. Na Reki je leta 1990 vpeljal mišljenje planetarnega poliloga in od takrat drži cikluse predavanj o duhovnih temah. V ciklu 2000/2001 je imel predavanje o temeljnih pomenkah duhovnosti tretjega tisočletja. Kot haiku pesnik je prisoten na Hrvaškem in v svetu. Sodeluje v mednarodnih haiku revijah in sodeluje na haiku natečajih. Uvrščen je v svetovne haiku antologije. Od začetka osemdesetih pr. st. se ukvarja s slikarstvom in razvija stil duhovnega slikarstva. Od leta 2000 riše haigu za ilustracijo haiku pesmi in zbirk. Je predsednik Društva haiku pesnikov na Reki.
Zbirke:
HAIKU VREMEPLOV/HAIKU TIME MACHINE, Reka 1996
HAIKU ANTOLOGIJA HVATANJE SJENKE VJETRA/GRASPING THE SHADOW OF WIND, Reka 1999
OSMIJEH PUTNIKA/SMILING WANDERER, Samobor 1998
PUTNIKOVA DUGA/THE TRAVELLERS RAINBOW, Reka 2001
DAH MORA/BREATH OF A SEA, Reka 2002
POLJUBAC DALJINA/KISS OF DISTANCES, Reka 2004
HAIKU LUNGOMAREM, KD Mariborska literarna družba, Maribor 2004
dr. sci. Jadran Zalokar Rođen sam 29. srpnja 1947. u Ljubljani.
Duhovni sam učitelj zena i tantre, doktor filozofskih znanosti, haijin i likovni umjetnik.
Doktorirao sam na temu "Arthur Schopenhauer i problemi suvremene filozofije".
U Rijeci sam 1990. inaugurirao mišljenje planetarnog poliloga i od tada održavam cikluse predavanja o duhovnim temama.
U ciklusu 2000/2001. održao sam predavanja o temeljnim značajkama duhovnosti trećeg tisućljeća.
Kao haiku pjesnik prisutan sam u Hrvatskoj i svijetu; surađujem u međunarodnim haiku časopisima i natječem se na haiku natječajima.
Uvršten sam u svjetske haiku antologije.
Objavio sam zbirke:
Haiku vremeplov/Haiku time machine , Rijeka, 1996.
Haiku antologija Hvatanje sjenke vjetra/Grasping the shadow of wind, Rijeka 1999.
Osmijeh putnika/Smiling wanderer, Samobor, 1998.
Putnikova duga/The travellers rainbow, Rijeka, 2001.
Dah mora/Breath of the sea, Rijeka, 2002.
Poljubac daljina/Kiss of distances, Rijeka, 2004.
Slikarstvom se bavim preko trideset godina razvijajući stil spiritualnog slikarstva.
Zadnjih desetak godina crtam hajgu kojom ilustriram haiku stihove i zbirke.
Predsjednik sam Društva haiku pjesnika-Rijeka.
Jadran Zalokar was born on July 29, 1947 in Ljubljana, Slovenia. He lives and works in Rijeka, Croatia. He is the doctor of Philosophical sciences, a haiku poet and an artist. In Rijeka, he published several collections of haiku entitled Haiku vremeplov/A Haiku Time-flight, Osmijeh putnika/The Traveller’s Smile and Putnikova duga/The Traveller’s Rainbow. He is the editor of a trillingual haiku anthology entitled Hvatanje sjenke vjetra/Catching the Shadows of the Wind (with late Dr. Mile Stamenkovic). Dr Zalokar is the first editor in chief of the haiku magazine Karolina Rijecka (www.karolina-rijecka@hi.htnet.hr) and the first president of The Society of Haiku Poets-Rijeka. At the moment, dr Zalokar started a project under working title The World Haiku Anthology.