Novejše ustvarjalno obdobje akad. slikarke Ide Brišnik Remec označujejo kontinuirani cikli na papirju, s katerimi se analitično posveča premišljeno izbranim, tako objektno kot koloristično reduciranim naravnim in drugim tihožitnim motivom, ustvarjenim z barvnimi svinčniki ali barvniki, kot jih sama poimenuje. Na tokratni samostojni razstavi v galeriji RRRudolf Mariborske literarne družbe z lapidarnim nazivom Okna, listi, korenine, predstavlja izbor iz najnovejših ciklov z interiernimi motivi iz neposredne, intimne okolice, točneje lončnic v njeni dnevni sobi (listje, korenine) in pogleda skozi okno apartmaja na Rogli, ki pa jim, kot zmeraj, posreduje mistični nadih, izogibajoč se mimetičnemu odslikavanju naravnih oblik, kot bi šlo za dematerializirane, malodane sanjske vizije stvarnosti. Še posebej, ker likovni objekti nekako lebdijo v brezprostorju presevajoče beline papirja, pri čemer se zdi, kot bi umetnica pogled izostrila na osrednje likovno dogajanje, ki pa proti obrobju postaja vse bolj zabrisano, sfumatirano, oziroma svetlobno razkrojeno. Vegetabilni motivi dreves, listja, cvetov in sadežev so sicer stalnica v celotnem opusu Ide Brišnik Remec, saj jo že od samih začetkov likovne ustvarjalnosti navdihuje ljubezen do neokrnjene narave, s poudarkom na rastlinskem svetu v vseh neskončnih premenah, omogočajoč ji duhovno pribežališče z možnostjo črpanja energije za nadaljnje umetniško ustvarjanje in hkrati fizično preživetje. Prav zato predstavlja motivika okna na pričujoči razstavi samosvojo izjemo. Dasiravno tudi slednja izvira iz umetničinega raznolikega opusa, segajoč do oblikovanja vitražev, kjer še posebej prihaja do izraza skrivnostno presevanje svetlobe, posredujoč tako profanim kot sakralnim ambientom mistično atmosfero, pa se tokratna svetloba okna, na bolečino mejoče otožnosti in lirizma, zdi nekoliko drugačna. Ne prihaja namreč od zunaj, temveč od znotraj. Iz umetnice same žari kot duša skozi komaj nakazan okvir in prosojno zaveso v neskončnost misterija stvarstva. Razstava bo na ogled do konca februarja.