(*27. september 1961, Radoviš, Makedonija), pesnik, esejist in dramatik. Diplomiral je 1986. na Filološki fakulteti »Blaže Koneski« na katedri za makedonski in južnoslovanske jezike pri Univerzi Sv. Ciril in Metod v Skopju. Je član Pruštva pisateljev Makedonije od 1998. Njegovo prvo knjigo Šta je Čarli Č. video sa suprotne strane (edicija Alfa) je nagradila Književna mladina kot najboljšo knjigo 1991. Knjiia Takt in Bazilika rukopisa sta prišli v najožji izbor za nagrado »Aco Šopov«. Njegovo poezijo so vključili v nekaj antologij makedonske poezije. Obljavlja v elektronskih medijih kot Blesok, Lirik.si, Kuća od stakla, Poem Huntere, Poezija RS in tako naprej. Prevedli so ga v angleščino, nemščino, španščino, fancoščino, danščino, ukrajinščino, bolgarščino, slovenščino in srbščino. Leta 2011 so objavili izbor iz njegovega pesniškega opusa v ZDA in Bolgariji. Je avtor več dramskih del »Peto kalendarsko vreme« (2000.), »Grad dvojnik« (2001.), »Na sred sokaka slepa ulica« (2002.), »Homo sapunens« (2004.), »Uhvatite mesečara« (2005.), »Podeljen od nosa«, (2006.) in »Letnji bioskop« (2007.).
Borče Panov dela kot svetnik za kulturo na občini Radoviš, obenem pa je volonterski umetniški koordinator vsakoletne pesniške manifestacije »Karamanova pesniška srečanja« (v čast in spomin pesnika in borca Aca Karamanova). Živi in ustvarja v Radovišu, Makedonija
Publikacije:
ŠTA JE ČARLI Č VIDEO SA SUPROTNE STRANE, 1991
CIKLONSKO OKO, 1995
STOP, ČARLI, 2002
TAKT, 2006
ZAGONETKA OD STAKLA, 2008
BAZILIKA RUKOPISA, 2009
ZAUMNA VEČERA, 2012
Borče Panov savremeni je makedonski pesnik, esejist i dramski pisac. Rođen je 27. septembra 1961.god. u Radovišu, Makedonija. Diplomirao je 1986.god. na Filološkom fakultetu »Blaže Koneski« na katedri za makedonski i južnoslovenske jezike, pri Univerzitetu »Sv. Ćirilo i Metodije« u Skoplju. Član je »Društva pisaca Makedonije« od 1998.god.
Autor je sedam pesničkih knjiga: »Šta je Čarli Č video sa suprotne strane« (1991.), »Ciklonsko oko« (1995.), »Stop, Čarli« (2002.), »Takt« (2006.), »Zagonetka od stakla« (2008.), »Bazilika rukopisa« (2009.) »Zaumna večera« (2012). U pripremi za stampanje je i njegiva najnovija pesnička knjiga »Vdah«. Autor je i osam alternativnih kratkih dramskih dela, kao i velikog broja eseja. Njegova prva knjiga »Šta je Čarli Č. video sa suprotne strane«, štampana u ediciji »Alfa«, izabrana je za najbolju knjigu na konkursu raspisanom od strane »Književne omladine Makedonije«, 1991.god. Njegova poetska knjiga »Takt«, štampana u izdavačkoj kući »Dijalog« u Skoplju 2006.god., našla se u najužem izboru za prestižnu nagradu »Aco Šopov« za 2006. godinu. Njegova naredna poetska knjiga »Bazilika rukopisa«, u izdanju kuće »Dijalog« iz Skoplja, objavljena 2010.god., takođe se našla u najužem izboru za istu nagradu.
Poezija mu je zastupljena u nekoliko antologija savremene makedonske poezije, kao i u elektronskim medijima i na internet sajtovima poput: Blesok, Lirik si, Kuća od stakla, Poem Hunter, Poezija RS, itd. Njegova poezija prevođena je na više svetskih jezika i to na engleski, nemački, spanski, francuski, danski, ukrajinski, bugarski, slovenački i srpski jezik.
Autor je više dramskih dela: »Peto kalendarsko vreme« (2000.), »Grad dvojnik« (2001.), »Na sred sokaka slepa ulica« (2002.), »Homo sapunens« (2004.), »Uhvatite mesečara« (2005.), »Podeljen od nosa«, (2006.) i »Letnji bioskop« (2007.).
2011.god. objavljen je izbor iz njegovog poetskog opusa u SAD i u Bugarskoj.
Borče Panov radi kao savetnik za kulturu u opštini Radoviš. Ujedno je volonterski umetnički kordinator poetske manifestacije »Karamanovi poetski susretiڲ u čast i uspomenu na pesnika i borca Aca Karamanova, koji se održava svake godine u Radovišu.