(*21. 10. 1956 , Celje), živi v Plešivcu, občina Velenje, pošta Šoštanj.
Poročen, oče dveh hčerk (1977 in 1982).
Leta 1975 se je zaposli kot elektrikar na Rudniku lignita Velenje (RLV) in istega leta pričel s služenjem vojaškega roka v Beogradu, ki ga je končal decembra 1976 ter se ponovno zaposlil, na RLV, delal do leta 1981 v jami, se ob delu še izobraževal, opravil strokovne izpite in potem delal do leta 1990 v elektro-remontni delavnic eksplozijsko varne opreme, ki jo je vodil od leta 1985.
Po letu 1986 se je aktivno vključil v »ekološko« gibanje v Šaleški dolini ter bil leta 1989 eden od ustanovnih članov »zelenih Velenja«, ki so se vključili v politično stranko Zeleni Slovenije. Do leta 1995 je bil na lokalnih in državno-zborskih volitvah njihov kandidat.
Leta 1990 se je zaposli v SO Velenje, kot vodja sekretariata za okolje in prostor in bil član Izvršnega sveta SO Velenje v obdobju 1992 - 1995. Leta se 1995 je premestil na Občino Šoštanj, na funkcijo tajnika občine. V začetku leta 1996 se je zaradi bolezni upokojil.
V obdobju od 1985, do 1990 leta je bil kolumnist lokalnega tednika Naš čas in je leta 1989 skupaj z Vanetom Gošnikom izdal izbor kulturno-ekološko-političnih kolumn v knjigi Dvignjeni zastor v zbirki Šaleški razgledi.
Od leta 2000, do 2008 je bil odgovorni urednik mesečnika List, revije za kulturna in druga vprašanja občine Šoštanj in širše, ki ga izdaja Zavod za kulturo Šoštanj.
Od leta 1980 dalje se je aktivno vključeval v literarni odbor pri Zvezi kulturnih organizacij Velenje, večletni sourednik in urednik literarnega almanaha Hotenja. Leta 1992 soustanovitelj ter je ves čas aktivni član Šaleškega literarnega društva Hotenja. Pobudnik in soustanovitelj še nekaterih drugih kulturnih društev: Kulturnica Gaberke, SK 56, Otočje.
V obdobju od leta 1985, do 1992 je bil član založniškega sveta revije Mentor.
Poezijo je pričel objavljati v poznih sedemdesetih letih prejšnjega stoletja. 1982 ga je LO ZKOS izbral, kot enega izmed udeležence srečanja pesnikov in pisateljev začetnikov v Gradišču v Slovenskih Goricah. 1983 je izšlo precej pesmi v zborniku Slovenske rudarske pesmi v Trbovljah, ki jo je uredil Tine Lenarčič, nekaj pesmi po izboru dr. Matjaža Kmecla, je objavljenih v antologijskem delu teh zbranih del.
Leta 1985 je v samozaložbi izdal pesniško zbirko Pesmi iz premoga in zbirko kratke proze Kiril Lajš ni lastnik krčme Peter Rezman.
Leta je 1988 pod okriljem Kina 16 Velenje in TDF 88 Celje, pripravil scenarij in asistiral pri režiji kratkega (video) filma Obisk. (Režija Tugo Štiglic.)
Leta 1991 mu je Kulturna skupnost Velenje izdala pesniško mapo Črno in črno, rdeče in rdeče, zeleno in zeleno, skupaj s slikarjem Andrejem Krevzlom.
V gl. sezoni 1993/94 je AG Velenje uprizorilo njegov odrski tekst Ogledalce.
Velenjska založba Pozoj mu je leta 1998 izdala zbirko pesniško zbirko Družmirje.
Druge vidnejše objave njegove poezije, proze in dveh odrskih besedil (Ogledalce in Hiša) so v Mentorju, nekdanjem Obzorniku Prešernove družbe, v Sodobnosti in Dialogih ter drugem »regionalnem« revijalnem tisku.
Aprila 2005 je bil z zgodbo Osemsto šestnajst »nominiran« med deset »najboljših«, na natečaju za najboljšo kratko zgodbo, ki sta ga razpisala revija Sodobnost in Društvo slovenskih pisateljev.
Pomladi 2006 mu Radio Slovenija na natečaju odkupi črtico Skok čez kožo.
Sodeluje v projektu PreGlej gledališča Glej, kjer sta bili izvedeni dve bralni uprizoritvi drame Hiša (Glej, februar 2006 in Borštnikov srečanje, oktober 2006), v paketu 12-tih mini-dram pa besedilo Preživetje. Udeležil se je tudi nekaterih drugih projektov v okviru PreGleja (Devet lahkih komadov, Miniaturke/monolog 2008 ...)
Od leta 2004 dalje se celovečernimi odrskimi teksti redno udeležuje natečaja »za Grumovo nagrado« v Kranju.
Po zgodba Osemsto šestnajst je napisal še šest zgodb, ki se tematsko navezujejo na rudnik in rudarstvo ter rudarsko okolje, te pa je založba Litera izdala v zbirki Piramida pod naslovom Skok iz kože. Ta knjiga je bila leta 2009 nagrajena z Dnevnikovo Fabulo, kot najboljša zbirke kratke proze v obdobju dveh let.
V gledališki sezoni 2008/2009 amatersko gledališče Gornje Radgona krstno uprizori njegovo komedijo En naš lahek komad ali vsakemu svoje, AG Velenje pa komedijo Knapovska večerja.
MGL za sezono 2009/2010 pripravlja monodramo Skok iz kože.
Založba Litera oktobra 2009 izda zbirko dramskih tekstov Beseda te gleda.
Publikacije:
PESMI IZ PREMOGA, REK - Franc Leskošek-Luka, Titovo Velenje 1985
KRONOLOGIJA NEUSPEHA ALI PETER REZMAN NI LASTNIK KRČME KIRIL LAJŠ, pesniška zbirka, Občinska kulturna skupnost, Velenje 1985
OBISK, scenarij za film, Kino 16 Velenje in TDF 88 Celje, 1988
ČRNO IN ČRNO, RDEČE IN RDEČE, ZELENO IN ZELENO, pesniška zbirka, ZKO Velenje, Velenje 1991
PESNIŠKA MAPA (skupaj z Andrejem Krevzlom, slike), Kulturna skupnost Velenje, Velenje 1991
OGLEDALCE, dramsko besedilo, AG Velenje, sezona 1993/94
DRUŽMIRJE, pesniška zbirka, Pozoj, Velenje, 1998
HIŠA, dramsko besedilo, Glej, Ljubljana 2006
SKOK IZ KOŽE, zbirka sedmih novel, Litera (zbirka Piramida) 2008. (Nominacija za Fabulo 2009.)
BESEDA TE GLEDA, zbirka dramskih besedil, Litera, 2009