1. januar 2014Letnik XVII
Давид је победио Голијата јер је наступио са позиције силе.
Каин је имао српски синдром. Волео је Авеља као брата
Код нас Бог уопште није популаран, јер нема статус медијске личности.
Последње Икарове речи: и пад је лет.
Против Бога се не може. Зато сам ја атеиста!
Сизиф је напредовао у послу. Постављен је за руководиоца камена.
Сизифе, само опуштено.
Били смо петсто година под Турцима, али ни то није могло довека да траје.
Били смо петсто година под Турцима, јер нисмо знали шта је доста.
Били смо петсто година под Турцима. То ни највећи оптимисти нису очекивали.
Били смо под Турцима петсто година. Злоупотребили смо њихово стрпљење.
Били смо под Турцима петсто година. И шта им фали?
Вечита је дилема ко је први дошао на ове просторе. Ми или староседеоци?
Историја се понавља. Врши реконструкцију злочина.
Коначан број настрадалих у Јасеновцу није познат јер историчари још увек пребројавају мртве.
Мало је рећи да је наша историја славна. Били смо петсто година под Турцима, а тиме нико не може да се похвали.
Ми смо некада живели много боље, али нема смисла враћати се у средњи век.
Није срамота изгубити од бољег. Зато ми већ вековима немамо чега да се стидимо.
Отворите архиве, да видимо шта ће с нама бити.
Победа је могла да буде и много већа да су наши историчари били на висини задатка.
Ако се установи да је било који наш војник починио ратни злочин, биће најоштрије кажњен са три прекоредна пожарства.
Бежали смо пред непријатељем у паничном страху јер смо се уплашили победе.
Борили смо се колико смо могли, а нисмо им могли ништа.
Волети домовину је опасна љубавна авантура.
Дистанцирали смо се од непријатеља. Побегли смо с фронта!
Дошло је до размене ватре. Прво су они нама упалили кућу, а онда смо ми њима.
Изгинули смо до последњег. Ми иза себе не остављамо живе сведоке.
Изгинућемо сви за слободу, макар нас то и живота коштало.
Ја не верујем да смо ми толики ратни злочинци каквим нас приказују страни медији. Мислим да је истина негде на средини.
Ја тврдим да ми нисмо чинили ратне злочине, а ако их је и било, ми за њих не знамо.
Када је у питању борба за мир, ми смо у стању са заратимо са целим светом.
Какав је то непријатељ. Ни мртав неће да се преда!
Књиговодственим језиком речено плаћени убица је ликвидатор.
Масакр је последица неспоразума. Они су мислили да им претимо празном пушком.
Ми заробљене непријатељске војнике нисмо мучили. Одмах смо вршили еутаназију.
Ми наше жртве уопште не бројимо, јер не желимо да мешамо математику и политику.
Ми не можемо да осудимо ратне злочинце из наших редова јер знамо да они ни мрава не би згазили.
Ми са браћом више нећемо ратовати. Нама су потребни нови изазови.
Ми се никада не предајемо унапред. Чекамо прави тренутак да изненадимо непријатеља.
Ми смо њих напали изненада без објаве рата, а они су се мучки бранили.
Ми смо оштро осудили наше ратне злочинце. Ако им се то само још једном понови, добиће по гузи.
Много пута смо гинули до последњег. Право је чудо да нас још има.
Могли бисмо да заратимо са целим светом, али нећемо. Бојимо се да нас не оптуже за геноцид.
Морали смо да заратимо. Нисмо хтели победу без борбе.
Морали смо да изгинемо до последњег, да бисмо непријатеља потукли до ногу.
Нама треба професионална војска. Не сме се дозволити да нам аматери постају ратни злочинци.
Наша истина је једина, јер ми иза себе нисмо остављали сведоке.
Наше комшије не показују ни најмању жељу за заједничким животом. Сви су мртви.
Наши војници пију алкохол из патриотских разлога. То им диже борбени морал.
Наши традиционално добри комшијски односи су све бољи и бољи, а за сваки случај потписали смо и уговор о ненападању.
Незаслужено су га прогласили за ратног злочинца. Сматрамо да у нашим редовима има много већих патриота од њега.
Непријатељ напредује од тачке А ка тачки Б. Беж’те људи, ми смо тачка Б.
Непријатељски војници добили су од нас пиће. Частили смо их Молотовљевим коктелом.
Није се одазвао позиву на мобилизацију из оправданих разлога. Није га пустила мама.
Он никада не би постао ратни злочинац да му се није указала идеална прилика.
Оптужени је ослобођен сваке одговорности, јер је утврђено да за оружје којим је извршен злочин има уредно издату дозволу.
Преурањено је говорити о томе да у грађанском рату нема победника. Има још доста да се игра.
Примирје је тајм-аут.
Проглашен је 1999. за ратног злочинца. Те године није било бољег од њега.
Радо иде Србин у војнике, али не знам шта му је данас?!
Разменили смо заробљенике да би свако сахранио своје мртве.
Рат је завршен компромисом. Једни су изгубили територије, а други људство.
Рат је као за инат почео баш у петак, тако да ми је покварио све планове за викенд.
Рат је предах између два мира.
Сви су били за рат јер се одмах видело да мир није трајно решење.
Смрт је наступила тренутно. Ми не волимо да мучимо и мрцваримо наше ратне заробљенике.
Србима треба дати Нобелову награду за мир. Читаву деценију нису ратовали.
Сукоб је можда и могао да се реши мирним путем, али ми нисмо хтели ништа да препустимо случају.
David je premagal Golijata, ker je nastopil s pozicije sile.
Kajn je imel srbski sindrom. Ljubil je Abela kot brata
Pri nas bog sploh ni popularen, ker nima položaja mediske osebnosti.
Zadnje Ikarjeve besede: tudi padec je let.
Proti bogu ne moreš nič. Zato sem ateist!
Sizif je napredoval. Postavili so ga za voditelja kamna.
Sizif, samo sproščeno.
Bili smo petsto let pod Turki, a tudi to ni moglo trajati v večnost.
Bili smo petsto let pod Turki, ker nismo vedeli, kja je zadosti.
Bili smo petsto let pod Turki. Tega niso pričakovali niti največji optimisti.
Bili smo pod Turki petsto let. Zlorabili smo njihovo potrpežljivost.
Bili smo pod turki petsto let. In kaj jim manjka?
Večna je dilema, kdo je prvi prišel v te kraje. Mi ali prvotni prebivalci.
Zgodovina se ponavlja. Opravlja rekonstrukcijo zločina.
Končno število žrtev v Jasenovcu ni znano, ker zgodovinarji še vedno preštevajo mrtve.
Malo je reči, da je naša zgodvona slavna. Bili smo petsto let pod Turki, s tem se nihče ne more pohvaliti.
Nekoč smo živeli veliko bolje, vendar se nima smisla vračati v srednji vek.
Ni sramota izgubiti z boljšim. Zato se že stoletja nimamo česa sramovati.
Odprite arhive, da vidomo, kaj bo z nami.
Zmaga bi lahko bila veliko večja, če bi naši zgodovinarji znali opraviti stvar.
Če bodo ugotovili, da je kateri koli naš vojak napravil vojni zloči, bo najostreje kaznovan s termi izrednimi dežurstvi.
Bežali smo pred sovražnikom v paničnem strahu, ker smo se prestrašili zmage.
Bojevali smo se toliko, kolikor smo se mogli, vendar nismo mogli nič.
Ljubiti domovino je nevarna ljubezenska avantura.
Distancirali smo se od sovražnika. Pobegnili smo s fronte!
Prišlo je do izmenjave ognja. Najrej so oni nam zažgali hišo, potem pa smo jo mi njim.
Izginili smo do zadnjega. Za seboj ne puščamo živih prič.
Umrli bomo vsi za svobodo, četudi nas bi to stalo življenje.
Ne verjamem, da smo takšni vojni zločinci, kakršne nas prikazujejo tudi mediji. Mislim, da je resnica nekje na sredini.
Trdim, da nismo delali vojnih zločinov, če pa so bili, zanje ne vemo.
Ko gre za boj za mir, smo se sposobni stepsti s celim svetom.
Kakšen sovražnik je to. Niti mrtev se noče predati!
V računovodskem jeziku je plačani morilec likvidator.
Masaker je posledica nesporazuma. Oni so mislili, da jim grozimo s prazno puško.
Ujetih sovražnih vojakov nismo mučili. Takoj smo napravili evtanazijo.
Svojih žrtev sploh ne štejemo, ker nočemo mešati matematiko in politiko.
Ne moremo obsoditi vojnih zločinov iz naših vrst, ker vemo, da ne bi pohodili niti mravlje.
Z brati se več ne bomo vojskovali. Potrebujemo nove izzive.
Nikoli se ne predajamo vnaprej. Čakamo pravi trenutek, da presenetimo sovražnika.
Napadli smo jih nepričakovano brez vojne napovedi, oni pa so se podlo branili.
Mi smo ostro obsodili naše vojne zločine. Če se jim to zgodi še enkrat, jih bodo dobili po riti.
Velikokrat smo umirali do zadnjega. Pravi čudež je, da nas je še kaj.
Lahko bi bili v vojni s celim svetom, a nočemo. Bojimo se, da bi nas obtožili za genocid.
Morali smo se spustiti v vojno. Nismo hoteli zmage brez boja.
Morali bi pasti do zadnjega, da bi sovražnika potolkli do tal.
Potrebujemo poklicno vojsko. Ne sme se dovoliti, da bi naši amaterji postali vojni zločinci.
Naša resnica je edina, ker za seboj nismo puščali prič.
Naši sosedi ne kažejo niti najmanjše želje po skupnem življenju. Vsi so mrtvi.
Naši vojaki pijejo alkohol iz patriotskih razlogov. To jim dviguje bojno moralo.
Naši tradicionalno dobrisosedski odnosi so vedno boljši, za vsak primer pa smo podpisali pogodbo o nenapadanju.
Krivično so ga razglasili za vojnega zločinca. Mislimo, da je v naših vrstah veliko večjih patriotov od njega.
Sovražnik napreduje od točke A do točke B. Bejžte, ljudje, mis smo točka B.
Sovražni vojaki so dobili od nas pijačo. Častili smo jih z Molotovim koktajlom.
Ni se oglasil na poziv za mobilizacijo in upravičenih razlogo. Ni ga pustila mama.
Nikoli ne bi postal vojni zločinec, če se mu ne bi pokazala idealna priložnost.
Obtoženi je oproščen vsake odgovornosti, ker se je ugotovilo, da ima orožje, s katerim je izvedel zločin, regularno izdano dovoljenje.
Prezgodaj je govoriti o tem, da v državljanski vojni ni zmagovalcev. Še veliko se lahko igramo.
Premirje je time-out.
Razglašen je 1999 za vojnega zločinca. Tistega leta ni bilo boljšega od njega.
Srb gre rad v vojake, a ne vem, kaj mu je danes!?
Izmenjali smo ujetnike, da bi vsak pokopal svoje mrtve.
Vojna se je končala s kompromisom. Eni so izgubili ozemlje, drugi pa ljudi.
Vojna sevje kot zanalašč začela prav na petek, tako da mi je pokvarila vse načrte za vikend.
Vojna je predah med dema miroma.
Vsi so bili za vojno, ker se je takoj videlo, da mir ni trajna rešitev.
Smrt je nastopila v trenutku. Neradi mučimo in mrcvarimo svoje vojne ujetnike.
Srbom morajo dati Nobelovo nagrado za mir. Cel teden se niso vojskovali.
Spopad bi se lahko morda rešil mirno, a nismo hoteli ničesar prepustiti naključju.