Franko Bušić (8. svibnja 1971, Split), odrasel v Sarajevu, živel je v Zagrebu, Milanu, Ljubljani, Splitu, Ivanić Gradu. V devetdesetih letih p/s se je začel invenzivno uveljavljati s slikarstvom, literaturo, multimedia in javnimi nastopi. Poleg haiku in haibun piše tudi druge vrste poezije, prozo in eseje. Je član številnih slikarskih in pesniških skupin na Hrvaškem in v tujini. Je član Haiku International Association – Tokyo, The Haiku Society of America – New York, Haiku društva Slovenije – Ljubljana in Društva hrvatskih haiku pjesnika – Zagreb. Obljavlja v hrvaških, slovenskih, ameriških, grških in čeških revijah in drugih publikacijah. Prejel je 2. nagrado na prvem slovenskem natječaju za haiku poezijo. Japonska TV Nippon Hoso Kyokai je posnela dokumentarni film o njegovi umetnosti.
Objavljene knjige:
RAZNESLO TI BO PREKLETO BUČO (poezija), prevod Jurij Hudolin in Ivo Antič, Apokalipsa, Ljubljana 1998.
POSTBALKANEC (elektronska zbirka proze), prevod Namita Subiotto, SRP, Ljubljana 2000.
NITKO NITKOV KAO JA (poezija), Agapa, Kloštar Ivanić 2001.
ZABORAVLJENA LUTKA / FORGOTTEN DOLL / POZABLJENA LUTKA (haiku poezija), Agapa, Kloštar Ivanić 2002.
POSTBALKANAC (zbirka proze), Insula Ivanich, Kloštar Ivanić 2003.
NADrealizam je podDADA (poezija), Književni klub “Branko Miljković”, Knjaževac / Impresum, Valjevo 2006
MORANA, pesniška zbirka, KUD Lema, Ljubljana 2012
OSTANI NOĆAS DOMA, pesniška zbirka, DADAnti, Split 2012