(*3. avgust 1982, München, Nemčija) je po osnovnem študiju na Filozofski fakulteti, Oddelku za kulturo in medije v Stockholmu magistrirala na Filmskem institutu Univerze v Stockholmu 2005. leta. Doktorsko disertacijo je zagovarjala v Beogradu: »Vpliv filmskega opusa Ingmarja Bergmana na ustvarjalne in kulturološke okvire Evrope 20. in 21. stoletja« na Megatrend univerzi – Fakulteta za kulturo in medije, 18. julija 2011 in prejela naslov doktorja kulturoloških ved. V času magistrskega študija v Stockholmu je bila na obvezni praksi v Domu kulture v Stockholmu in je delala kot asistent producenta pri postavljanju razstav in organizaciji literarnega programa. Ob tej priložnosti je sodelovala z glavnim koreografom v Hiši plesa pri realizaciji plesnih projektov Doma kulture. Z istim koreografom je v času svojega osnovnega študija sodelovala kot član evropskega plesnega projekta »Neutrancemision Dance Co«. Kot del magistrskega dela je prav tako imela prakso na Odprtem TV kanalu v Stockholmu kot asistent kamermana. Pripravljala je tudi tekste za programe različnih etničnih kulturno-umetniških društev v Stockholmu. Organizirala je lokalna tekmovanja, tako imenovani »Poetry Slam« v Stockholmu. Tudi sama je tekmovala kot pesnica tako na lokalnih tekmovanjih kot tudi na švedskem prvenstvu v poeziji 2001. Pesmi je objavila v nekaj švedskih in srbskih pesniških antologijah.
Objavljena dela:
FENOMEN ŽENSKE KOT DIVE IN MATERE V FELINIJEVIH FILMIH, Filmski institut v Stockholmu, 2015
POMEN SODELOVANJA EVROPSKEGA PLESNEGA PROJEKTA »NEUTMASMISION CO.« sa renomiranom plesnom kompanijom Vejna Mekgregora, »Random Company«, za razvoj plesa mladih na Švedskem, »Dansens Tidning«, Stockholm.
Дp Алексанадра Лутхандер (03.08.1982, Минхен, Немачка) је након основних студија на Филозофском факултету, Одсек за културу и медије у Стокхолму, магистрирала на Филмском институту Универзитета у Стокхолму 2005. године.
Докторску дисертацију oдбранила je у Београду: »УТИЦАЈ ФИЛМСКОГ ОПУСА ИНГМАРА БЕРГМАНА НА СТВАРАЛАЧКЕ И КУЛТУРОЛОШКЕ ОКВИРЕ ЕВРОПЕ 20. И 21. ВЕКА«, на Мегатренд универзитету - Факултет за културу и медије, 18. јула 2011. године, стекавши назив доктора културолошких наука.
За време магистарских студија у Стокхолму, била је на обавезној пракси у Дому културе у Стокхолму, радећи као асистент продуцента у постављању изложби и организацији књижевних програма. Том приликом је сарађивала са главним кореографом у Кући плеса у реализацији плесних пројеката у Дому културе. Са истим кореографом је за време својих основних студија сарађивала, тада као члан европског плесног пројекта Neutrancemision Dance Co«.
Као део магистарског рада такође је имала праксу на Отвореном ТВ каналу у Стокхолму као асистент камермана. Припремала је и текстове за програме различитих етничких културно-уметничких друштава у Стокхолму.
Организовала је локална такмичења у поезији, такозвани »Poetry Slam« у Стокхолму. И сама се такмичила као песникиња, како на локалним такмичењима, тако и на Шведском првенству у поезији 2001. године. Песме су јој објављене у неколико шведских и српских антологија поезије.
Списак објављених радова:
Феномен жене као диве и мајке у Фелинијевим филмовима, Филмски институт у Стокхолму 2005.
Значај сарадње европског плесног пројекта »Neutrnasmision Dance Co« са реномираном плесном компанијом Вејна Мекгрегора, »Random Company«, за развој плеса младих у Шведској, »Dansens Tidning«, Стокхолм.