(*1945, Petrovče), pesnik, novinar. Osemletko je končal na Pilštajnu na Kozjanskem, gimnazijo v Celju, nato je v Ljubljani na Filozofski fakulteti študiral primerjalno književnost. Od začetka do konca sedemdesetih leti je bilv v Celju časnikar pri Novem tedniku in Radiu Celje, kjer je urejal številna področja, med drugim tudi kulturno, in zanje tudi pisal. Nekaj časa je v tem obdobju urejal literarno revijo Obrazi, pisal prozo in poezijo. Konec sedemdesetih je odšel v Ljubljano k TV-15, današnji reviji Svobodna misel. Bil je soustanovitelj Kozjanskega kulturnega tedna. Sokreiral je tudi številne druge prireditve v svojem kraju. Do upokojitve (zaradi bolezni) v devetdesetih letih je napisal nekaj sto, pretežno literarno zastavljenih reportaž in zapisov o življenju ljudi v Sloveniji in zamejstvu. Posebno pozornost je posvečal portretu kot literarni zvrsti. V številnih slovenskih časopisih in revijah je objavljal črtice, humoreske, gdbe in pripovedi za mlajše bralce ter novele.
Pisal je dramska besedila: »Ob kamnu«, 1974 ali 1975; »Gašper« in radijsko priredbo tega besedila, »Bližina človeka« radijska igra, sredi 70. let, ki je kot priredba za gledališče in kot radijska igra doživela precejšen uspeh, med drugim tudi prvo nagrado na srečanju odrov na Poljskem.
Pisal je tudi publicistiko (spremna študijo k Tiranovi knjigi o Guzeju, o šolstvu na Kozjanskem, raziskava o znamenitem in nerazvozlanem zapisu na oboku cerkvice sv. Martina na Svetih gorah pri Bistriic ob Sotli, o pilštajnski zgodovini - o Hemi Krški ali Emi Pilštajnski, znamenitem srebrnem pečatniku, ljudskih pevcih Andreju Kančniku in Valentinu Orožnu, pripovedi o manj znanih spomenikih in osebnostih te pokrajine, Maloznanje itd.).
Od preloma stoletja do danes je napisal več kot sto pesmi o deželi pod Bohorjem, o Kozjanskem, nekaj lirskih in nekaj tudi epskih.
Konec leta 2006 je prejel na 35. literarnem natečaju tržaške založbe in revije Mladika drugo nagrado.