(*18. maj 1972, Ptuj). Leta 1997 je diplomirala na Pedagoški fakulteti v Mariboru ter je danes zaposlena kot profesorica zgodovine in geografije v osnovni šoli Markovci pri Ptuju. Živi v Mariboru. Slika že od otroštva in leta 2001 je imela prvo samostojno razstavo na Ptuju. Od takrat je kot članica Likovne sekcije dr. Štefke Cobelj sodelovala na številnih Ex tempore: na Ptuju, v Slovenski Bistrici, Markovcih, Ormožu, Destrniku, Žetalah; medobčinski razstavi Zlata Paleta v Slovenski Bistrici, Ormožu, Slovenskih Konjicah , Mežanovih dnevih na Ptuju ter številnih likovnih kolonijah in regijskih razstavah v Sloveniji. Posebno mesto ima zanjo sodelovanje na mednarodni razstavi v zvezi z projektom »Štiriperesna deteljica« – potujoča razstava umetnin v gradcu Betnava leta 2010. Leta 2003 je razstavljala s samostojnim ciklusom Obrazi na Magistratu Ptuj, leta 2006 s ciklusom Hrepenenja v hotelu Mitra Ptuj. Strokovno se je izpopolnjevala kot tečajnica v Šoli uporabnih umetnosti v Ljubljani pri akad. slik. Mladenu Stropniku. Leta 2009 je pričela tudi pisati. Pridružila se je Literarnemu klubu na Ptuju in se predstavila v okviru tečajnikov na literarnih večerih na Ptuju, v Mariboru, Grosuplju in v Varaždinu. ot likovnica in literarna ustvarjalka je sodelovala v monografiji Podoba in beseda (2012). Literarna besedila objavlja v spletni reviji Locutio, v spletni objavi časopisa Delo, časopisu Večer in v reviji Mentor.
Publikacije:
REZILA POD LISTNATO ODEJO, kratke zgodbe, samozaložba, Ptuj 2015