Povabilo mladim literatom k sodelovanju v novem ciklu Lalabajk
V sodelovanju z Mladinskim klubom Društva slovenskih pisateljev vabimo mlade avtorje (od 15 do 29 let), da prispevajo svoja avtorska dela za program novega cikla LalaBajk.
LalaBajke so serija prireditev s pripovedovanjem zgodb v okviru projekta The Generosity Experience, ki poteka v štirih državah (po Belgiji, Franciji, Danski in Sloveniji).
Vabimo vas, da pošljete zgodbo v prozi, kjer je glavna tema VELIKODUŠNOST (posredno ali neposredno sporočilo oz. tematika), v dolžini do 20 strani A5 na senzorium@senzorium.com. Priložite izjavo o avtorstvu in dovoljenje za uporabo zgodbe v namene projekta The Generosity Experience.
Med prispelimi zgodbami bo izbrala vodja projekta za Slovenijo, režiserka in igralka Barbara Pia Jenič tiste, ki bodo primerne za LalaBajke. Brali jih bodo igralci ali bralci/napovedovalci, a če svojo zgodbo želite prebrati na dogodku sami, to navedite v sporočilu ob pošiljanju.
LalaBajke bodo potekale enkrat mesečno s pričetkom v novembru 2011 tja do vključno junija 2012 v Trubarjevi hiši literature, Stritarjeva ulica 7 v Ljubljani.
Na podlagi zbranega materiala nastaja koncept za gledališko predstavo, v kateri bodo igrali prav mladi iz vseh štirih sodelujočih držav. Ti bodo v juliju in avgustu 2012 s predstavo potovali po Belgiji, Franciji, Danski in se ustavili tudi v Mariboru v okviru Evropske prestolnice kulture 2012, zaključili pa bodo projekt v Ljubljani.
Prvi rok za oddajo del je 30. oktober 2011, o naslednjih pa vas bomo obvestili, ko bodo znani.