Kulturno društvo Mariborska literarna družba in
Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Maribor
Povabilo za haiku številko revije Locutio
Pripravljamo posebno številko revije, s katero želimo povabiti vse pisce japonskih in zdaj tudi naših pesniških oblik haiku, senryu, tanka, haiga, hokku renga, renku, waka, haikai, haibun, katauta, sedoka, bussokusekika, choka, katauta, dodoitsu, mondo in kar je še starih ali novih pesniških oblik.
Vabimo vas, da sodelujete s svojimi še neobjavljenimi prispevki. Minimalno število enot je 10, največ pa jih je lahko 50.
Številka bo odprta za prispevke do konca junija 2023.
Kulturno društvo Mariborska literarna družba
Pobreška cesta 20, 2000 Maribor
Slovenija
V primeru, da pošiljate na e-naslov, naj bodo vse pesmi v enem dokumentu s predlaganim nadnaslovom objave, če pa boste pošiljali po polžji pošti na naš naslov, naj bodo besedila ali natisnjena ali natipkana ali napisana čitljivo z roko.
Če pošiljate prispevek za revijo Locutio prvič, vas prosimo za kratko stvarno bio-bibliografijo.
Strokovna komisija, ki jo bosta sestavila organizatorja razpisa, bo iz prispelih besedil izbrala tri objavljene avtorje in jim podelila priznanje za dosežek, drugi pa prejmejo priznanje za sodelovanje.
Iz prispelih del bomo izdali zbornik.
Pripravili bomo srečanje udeležencev razpisa in podelili priznanja.
V kolikor ne bomo pridobili javnih sredstev za natis zbornika natečaja, bo potrebna zanj minimalna participacija.