(* 30. junij 1953, Maribor), drugi sin očeta Mirka in mame Avrelije Brumen. Prvih 10 let je preživel v vasi Svečina ob avstrijski meji. V tretjem razredu osnovne šole se je družina preselila v družinsko hišo v Mariboru, kjer je končal osnovno šolo in gimnazijo. Pri 19. letih se je vpisal na študij psihologije in pedagogike na Filozofski fakulteti v Ljubljani, kjer je zaključil magistrski študij. Prvo službo je opravljal kot vzgojitelj v dijaškem domu, kmalu pa ga je dr Skalar povabil kot asistenta na oddelek domske pedagogike. Po osmih letih se je vrnil v Maribor na Pedagoško akademijo, oddelek za predšolsko pedagogiko. Ker ni dovolj zavzeto pripravljal doktorata, si je moral najti drugo službo; in zamenjal nekaj zaposlitev. Sledilo je življenje na kmetiji v Halozah, kjer je kot kmet ekološke pridelave sadja in zelenjave zaživel tesno povezavo z ritmi narave in predanosti Jezusu. Po sedmih letih življenja v posvečenosti s psi in konji se je, največ zaradi težavah z nekaterimi sosedi, vrnil v Maribor. Napisal je kar nekaj tekstov, a jih ni objavljal. Med njimi je najbolj obsežno delo avtobiografsko – Boj med Jezusom in satanom za mojo dušo. V njem je ustvarjal in predstavljal duhovne vsebine, ki ponazarjajo njegovo spoznanje o prehodu v globoko vernost. Napisal je tudi nekaj esejev, ki so bili navdahnjeni kot rezultat poklicnih in religioznih spoznanj. Prehod v to sfero je bil povezan tudi s psihiatričnimi izkušnjami, saj duhovni svet nosi v sebi tudi velike pasti, predvsem če je človeški značaj obremenjen z negativnostmi in prežet s premalo etične stanovitnosti. Prevzel je novo identiteto kot Domen Svit.