(* 9. avgust 1958, Maribor), roj. Soko. Živi na Ročici, v Jakobskem Dolu, Občina Pesnica pri Mariboru. Po Srednji Ekonomski šoli v Mariboru je 17 let delala v Metalni Maribor. Ob delu je hodila na VEKŠ in obstala na tričetrt poti. Ves prosti čas je posvečala risanju, slikanju, branju in fotografiji. Pesmi je začela pisati leta. 2004. Vseskozi piše tudi kratko prozo, ki v zadnjih letih prevladuje. Objavljala je v zbornikih Likus, Zveze kmetic Slovenije, Skritih talentih (Sveta Trojica v Slovenskih Goricah), zbornikih Odkrivamo literarne talente vseh generacij (Lenart), Zrelem klasju, Novicah občine Pesnica, sodelovala v radijskih oddajah, nastopala po šolah, sodelovala v literarni skupini Skodelica besed, v Knjižnici Šentilj v Slov. Goricah, na srečanjih JSKD V zavetju besede, sodelovala je na Mentorjevem feferonu, literarno-likovnih-multimedijskih ustvarjalnih natečajih (Turnišče), pesniškem natečaju založbe Pivec, na natečaju AirBeletrina za kratke zgodbe. Na likovnih natečajih je prejela štiri nagrade in na fotografskih tri. Sodeluje na likovnih kolonijah Paleta. Imela je samostojno likovno-fotografsko razstavo, zavzema se za ohranitev dvojine in za pisanje z roko. Izobražuje se na literarnih delavnicah (Literarna delavnica JSKD v Dragatušu, Odprta meja – kratka zgodba, l. 2018) V samozaložbi je leta 2010 izdala pesniško zbirko V podobi reke.