(*17. november 1959, Maribor). Zaradi selitev je obiskovala več osnovnih in srednjih šol, nazadnje obiskovala SESTŠ v Mariboru. Leta 1980 je igrala v filmu Taoci (režiser Tomislav Perić) in se po končanem filmu preselila v Frankfurt (Nemčija), tam vpisala jezikovno šolo za nemščino in srbohrvaščino. Opravila je še veliko drugih izobraževalnih tečajev. Že v srednji šoli je prepotovala Italijo, Francijo. V Nemčiji je delala pri prodaji avtomobilov v arabske dežele. Obiskala je še jugoslovanske dežele, Grčijo, Bolgarijo, Avstrijo, Nizozemsko, Slonokoščeno obalo. 1987. se je preselila v Radoviš (Makedonija) in se ukvarjala s pridelovanjem tobaka (za ZDA) in gastronomijo. 1989. se je selila nazaj v Maribor, v času razpada Jugoslavije je bila je živela v Münchnu, se vrnila in se zaposlila v firmi Pelop kot direktor. Učila je kitajsko družino Tanggao (lastnike verige kitajskih restavracij) slovenščine in nemščine. Let 2004 je doživela prometno nesrečo in se zdravila tri leta. Spoznala je pesnico Zorico Sentić in se vključila v humanitarno organizacijo »Darujmo reč«, ki zbira knjige in v zapuščenih Srbskih vaseh odpira knjižnice. Prav tako je po nagovoru pesnice Zorice Sentič zbrala prva pomoč za potresno območje Kraljevo Srbija. Prevedla je veliko število pesmi Zorice Sentič in nekaj pesmi njenih prijateljev. Fotografira. Piše prozo od mladostnih let in poezijo. Objavlja na FaceBook in v reviji Locutio. Nastopala je na pesniških karavanah na progi Maribor-Ljubljana, v Ljubljani (restavracija Sarajevo, Mlade rime), v Literarni hiši Maribor in na večeru erotične poezije »Literarni taksi« na Lentu.
Publikacije:
SMEH NA POGREBU, pesniška zbirka, Kulturni center Maribor, Maribor 2020