Mira, ženski odbor Slovenskega centra PEN, razpisuje javno zbiranje predlogov za nagrado MIRA v letu 2013 za izjemne dosežke na področju literarne ustvarjalnosti in celostne osebnostne drže – skladno s prizadevanji in Listino Mire. Nagrada MIRA stremi k boljši prepoznavnosti slovenskih ustvarjalk tako v javnosti kot znotraj stroke, okrepitvi njihovega simbolnega položaja na polju literature in kulture, ter pravičnejšemu ocenjevanju in širši medializaciji njihovih dosežkov.
Vabimo vas, da prispevate svoj predlog za nagrado Mira.
Nagrada MIRA se podeljuje izključno ustvarjalkam na področjih poezije, proze, esejistike in dramatike ter na področju premišljevanja o literaturi in kulturi (v okvirih kulturne publicistike, znanstvene esejistike, literarnih ved in kritike, kot tudi interdisciplinarnih študij na področju literature in kulture).
KAKO PREDLAGATI KANDIDATKE?
Predlog mora vsebovati:
● oznako: Nagrada MIRA 2013 (predlog kandidatke)
● ime, priimek, nazive, poln poštni naslov, kontaktni podatek (telefonsko številko ali e-naslov) kandidatke;
● vsebinsko in vrednostno utemeljitev predloga (najmanj 900, največ 3600 znakov s presledki vred);
● osnovne osebne in kontaktne podatke predlagatelja ali predlagateljice;
● podpis predlagatelja ali predlagateljice.
DO KDAJ POSLATI PREDLOG?
Zadnji datum zbiranja predlogov je: 30. september 2013. V spornih primerih odloča datum na poštnem žigu. Predlog mora biti poslan v pisni obliki priporočeno po pošti na naslov ustanovitelja nagrade:
Mira, ženski odbor SC PEN
Tomšičeva 2
1000 Ljubljana
Slovenija
Spredaj na kuverti mora biti berljiv pripis: Nagrada MIRA 2013 (predlog kandidatke). Ne odpirati!
Vsi prispeli predlogi bodo odprti na prvem sestanku žirije za podelitev nagrade MIRA v letu 2013.
Veselimo se vaših predlogov!
Iniciativni odbor Mire:
dr. Barbara Simoniti
dr. Stanka Repar
Tatjana Pregl Kobe
dr. Ana M. Sobočan