(*1961, Herceg Novi), pisatelj, filozof. Osnovno šolo in gimnazijo je končal v Beogradu in na filozofski fakulteti v Beogradu diplomiral iz filozofije. Urejeval je revijo »Pismo«, Zemun (1989-1996), bil je asistent na Filozofski fakulteti v Prištini (1992-1997), koordinator programa v pisarni Soros fonda Jugoslavija v Prištini (1994-1997), koordinator programa za založništvo in programa za bibliotekarstvo fonda za odprto družbo (1997-1998), leta 1997 je prejel književno štipendijo »Borislav Pekić« za delo »Bog jezika in druge zgodbe«, od 1998-1999 se je strokovno izpopolnjeval na Open Society Institute pri Centru za razvoj založništva v Budimpešti, bil je koordinator skupine informacijskih programov Fonda za odprto družbo (1990-2001), avtor razstave »Politika in kulturna znanja (2001), leta 2001 je postal upravnik Narodne knjižnice Srbije. Je član komisije UNESCO za Srbijo in Črno Goro. Na njegovo pobudo je bil Beograd sprejet na karto UNESCO, prav tako sta na njegovo iniciativo uvrščena na listo »Pomnjenje sveta« Arhiv Nikole Tesle in »Miroslavov evangelij«. Iniciral je kot ključni pogajalec z Mednarodno agencijo za standarde razmejitev jezikovnih kodov za srbski in hrvaški jezik. Je soavtor in nadzornik strateškega projekta »Razvoj infrastrukture trga knjige v Srbiji in Črni Gori (Bibliodyssey 2003-2006)«, avtor projekta »Kako brati«, »Kaj napravi dobro knjigo« in z dr. Petrom Bojanićem soavtor projekta »Politika skrivnosti (ciklusi predavanj v NBS, zborniki del). Z dr. Petrom Bojanićem je soorganizator in sourednik simpozija in knjige »Glas in pisava« (posvečenima filozofiji Jacquesa Derrida). Javna predavanja: »Konstelacije« (Beograd, 1996), »Republika literature« (Amsterdam 2005), »Razlogi za slovo« (Vukovar 2006), »Kultura dematerializacije« (Beograd-Niš 2008). Je urednik kapitalnih fototipskih in on-line izdaj »Radoslavov evangelij«, »Beograjski parimejnik«, »Avantgardna revija ZENIT« (založniški dosežek 2008. leta v Srbiji), »Tiskarna v Goražđu«. Je glavni in odgovorni urednik revije »Glasnik« in »Arheografski prispevki« v izdaji Narodne knjižnice Srbije. Je iniciator in voditelj polne institucionalne in strokovno-programske reforme Narodne knjižnice Srbije, iniciator in soustanovitelj Virtualne knjižnice Srbije (sistem vzajemne katalogizacije s centralnim elektronskim registrom preko 2 milijona bibliografskih zapisov, 700 licenciranih katalogizatorjev po vsej Srbiji), iniciator digitalne knjižnice Srbije (milijon digitalnih dokumentov), iniciator KOBSON, iniciator redefiniranja simboličnega koncepta obeleževanja Dneva ustanovitve in Dneva spomina Narodne knjižnice Srbije kakor tudi nove koncepcije letne »Nagrade za najboljšo knjigo v mreži javnih knjižnic Srbije«. Je avtor in nadzornik dvostopenjskega modela odkupa knjige za javne knjižnice v Srbiji, iniciator enkratnega združenega državnega servisa za dodelitev mednarodnih standardnih števil za vse vrste publikacij (ISBN, ISSN, ISMN, DOI, ISAN).
Je ustanovitelj in predsednik upravnega odbora Skupnosti matičnih knjižnic Srbije, član državne komisije ha Hilandar (2004-2009), soiniciator ustanovitve univerzitetne knjižnice Prištinske univerze s sedežem v Kosovski Mitrovici.
Je član upravnega odbora EIFL, največjega svetovnega bibliotekarskega konzorcija s 5000 knjižnicami iz več kot 40 držav sveta. Je član »Reflection Group« Evropske kulturne fondacije (ECF Amsterdam 2007) in član upravnega odbora fondacije »Next Page« (Sofija).
Je iniciator Evropske romske digitalne knjižnice, član upravnega odbora Evropske knjižnice (TELM, 2009), sopredsednik Selekcijske komisije »Svetovne digitalne knjižnice« (WDL, 2009).
Uvrstil je skupaj s sodelavci internetno stran Narodne knjižnice Srbije na rang listo najboljših strani na svetu (Google) z maksimalno oceno 10 (oktober 2009).
Objavljene knjige:
UPOZNAVANJE SA VEŠTINOM (Spoznavanje z veščino), zgodbe o ženskah in metafiziki, KNJIŽEVNA OMLADINA SRBIJE, Beograd, 1985.
NEPONOVLJIVO NEPONOVLJIVO, četverni evangelij postmodernega romantizma s komentarji, VIDICI, Beograd, 1987.
MAJA I JA I MAJA (Maja in jaz in Maja), roman o odraščanju, PROMETEJ, Novi Sad, 1993.
STANCE (v soavtorstvu z Branislavom Dimitrijevićem), monografija o slikarju Mileti Prodanoviću, KONKORDIJA, Vršac, 1996.
INFINITIV, študija o nekem izmišljenem sodobnem filozofu, STUBOVI KULTURE, Beograd, 1997. Print-on-demand izdaja, dostopna od 2000. na http://www.knjizara.com/
BOG JEZIKA I DRUGE PRIČE (Bog jezika in druge zgodbe), zgodbe o malem in velikem Kristusu, STUBOVI KULTURE, Beograd 2000. Print-on-demand izdaja, dostopna od 2004. na http://www.knjizara.com/
VEČERAS U EMAUSU (Nocoj v Emausu), zbirka izbranih zgodb, STUBOVI KULTURE, Beograd 2003.
RAZLOZI ZA OPROŠTAJ (Razlogi za slovo), predavanje na Tribini EDVU v Vukovarju,
EUROPSKI DOM VUKOVAR, 2006.
UVOD U ASTRONOMIJU (Uvod v astronomijo), razprave o statusu domišljije in odgovornosti v Srbiji, STUBOVI KULTURE, Beograd 2006.