NATEČAJ ZA NAJBOLJŠO SAMOZALOŽNIŠKO KNJIGO V LETU 2012
JAVNI SKLAD REPUBLIKE SLOVENIJE ZA
KULTURNE DEJAVNOSTI
Štefanova 5, 1000 Ljubljana
T: 01 24 10 516, F: 01 24 10 510
e-pošta: barbara.rigler@jskd.si www.jskd.si
Datum: 10. 8. 2013
Revija Mentor, ki deluje v okviru Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, razpisuje natečaj za najboljšo leposlovno knjigo, izdano v samozaložbi, z letnico 2012. Najboljši avtor bo dobil za nagrado grafiko akademskega slikarja Karla Pečka, ki jo bo revija podelila na sklepnem delu Festivala mlade literature Urška v soboto, 19. oktobra 2013, v Slovenj Gradcu.
Natečaj je namenjen vsem avtorjem, ki so lani sami izdali pesniško zbirko, prozo ali zbirko dramskih besedil, napisano v slovenščini, in so sami plačali zanjo stroške ali so del stroškov za tisk dobili s pomočjo sponzorjev.
Knjige (1 izvod) je treba poslati na naslov JSKD, revija Mentor, Štefanova 5, 1000 Ljubljana do ponedeljka, 9. septembra 2013, skupaj z lastnimi podatki (ime in priimek, naslov, e-naslov, telefon/gsm, kratek CV z izdajo dosedanjih publikacij, kratek opis dosedanjega literarnega ustvarjanja).
Rezultati bodo znani do 4. oktobra 2013, objavljeni pa bodo na spletni strani JSKD RS, www.jskd.si.
Knjige bo izbirala dvočlanska žirija, v kateri bosta pisatelj in dramatik Goran Gluvič ter urednica Mentorja Barbara Rigler.
Dodatne informacije:
Barbara Rigler, sam. svetovalka JSKD za literaturo in odgovorna urednica revije Mentor