Najbolji radovi V, Konkursa DIOGEN pro kultura magazina »Samir Tahirović - DIOGEN 2013–2014« će biti objavljeni 28. 6. 2014. – 100 godišnjica atentata na Franju Ferdinanda Austrijsko-Ezenskog u Sarajevu.
Tema (pjesma, priča, esej): »Sarajevo 1914–2014 ... Opstojnost vremenske distance za potvrdu istorije/povijesti/historije kao magistra vitae, ili...?«
Od 2011.g. i trećeg Konkursa DIOGEN pro kultura magazina za priču, esej i pjesmu, naš Konkurs nosi naziv “Samir Tahirović – DIOGEN”. Konkurs nosi naziv po imenu pjesnika i pripovjedača Samira Tahirovića (1971-2011) iz Bosne i Hercegovine (Donji Vakuf), rano preminulog autora DIOGEN pro kultura magazina i MaxMinus magazina.
Tema ovogodišnjeg Konkursa je
»Sarajevo 1914-2014...Opstojnost vremenske distance za potvrdu istorije/povijesti/historije kao magistra viate, ili...?«
Na jezicima južnoslavenskih prostora (bosanski, srpski, hrvatski), kao i na svim pismima možete dostavljati. Radove u obliku eseja, priča i/ili pjesama možete dostavljati do 28.4.2014.g. na E-mail adresu: alternativanuova@gmail.com". Esej i priča ne smiju prelaziti tri i pol kartice (ne više od 5000 znakova) novinarskog proreda. Radovi nisu anonimni već se potpisuju imenom i prezimenom a u odluci o dodjeli nagrade ulaze u obzir ne samo kvalitet (estetski i etički kriteriji djela) već i cjelokupna osobna/lična pojavnost autora. Drugim riječima, DIOGEN pro kultura magazine u odabiru najboljih uzima u razmatranje i ljudskost, odnosno čovječnost samog autora. Objektivnost? Upravo to i jeste DIOGEN pro kultura magazine – MI OBJEDINJUJEMO RAZLIČITOSTI.
Nagrade za sve kategorije će biti dodijeljene samo za prva mjesta, odnosno odabir najboljeg rada jer DIOGEN pro kultura magazine bira autora koji je »Samir Tahirović – DIOGEN 2013–2014«.
Nagrade:
1. za najbolju priču - diploma i objava knjige u Elektronskom obliku do kraja 2014.g. od strane Izdavačke kuće DHIRA, Kusnacht, Švajcarska (priprema, naslovnica, DTP, ISBN broj, objava online).
2. Za najbolji esej - diploma i objava knjige u Elektronskom obliku do kraja 2014.g. od strane Izdavačke kuće DHIRA, Kusnacht, Švajcarska Švajcarska (priprema, naslovnica, DTP, ISBN broj, objava online).
3. Za najbolju pjesmu – diploma i objava knjige u Elektronskom do kraja 2014.g. od strane Izdavačke kuće DHIRA, Kusnacht, Švajcarska.
Odluka o izboru najboljih radova će biti objavljena 28.6.2012.g. – 100 godišnjica atentata na Franju Ferdinanda Austrijsko_Ezenskog u Sarajevu.