Javni sklad RS za kulturne dejavnosti z Območno izpostavo JSKD Celje
Osnovna šola Frana Roša Celje
razpisujejo
literarni natečaj
XXVI. ROŠEVI DNEVI 2013
Roševe dneve, literarno srečanje najboljših mladih ustvarjalcev, že šestindvajsetič prirejamo v spomin na znanega celjskega literarnega ustvarjalca Frana Roša. Srečanje je najprej združevalo avtorje iz celjskih osnovnih šol, kasneje se je razširilo na regijsko raven, priključili so se koroški ustvarjalci, pred dobrimi desetimi leti pa je postalo državno, namenjeno vsem mladim ustvarjalcem v Sloveniji in tudi zunaj nje, ki pišejo v slovenščini.
POGOJI ZA SODELOVANJE
Na natečaju lahko sodelujejo učenci 8. in 9. razredov osnovnih šol.
Vsaka šola lahko sodeluje le z enim avtorjem.
Tematika je prosta.
Literarni prispevek naj bo rezultat ustvarjanja v novem šolskem letu in še neobjavljen.
Dolžina prispevka je omejena:
- proza do največ pet tipkanih strani (do 9000 znakov s presledki),
- poezija do največ pet pesmi.
Vsak prispevek mora biti lektoriran in označen samo s šifro, podatke o avtorju in mentorju pa je treba napisati na prijavnico, ki je dodana razpisu.
Prispevek naj bo zapisan v Wordu brez posebnih grafičnih in drugih oblikovanj, dodatkov in fotografij.
POŠILJANJE PRISPEVKA
Lektorirani literarni prispevek s prijavnico je treba poslati po dveh poteh: po e-pošti (e-naslov: franci.cotman@jskd.si) in po navadni pošti (naslov: Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, s pripisom: za Roševe dneve 2013).
Zadnji rok za oddajo prispevkov je ponedeljek, 14. januar 2013.
Strokovna komisija, ki jo bosta sestavljali Ida Mlakar, mladinska pisateljica, pravljičarka, vodja bibliopedagoških dejavnosti za otroke v Knjižnici Otona Župančiča v Ljubljani, in Jana Bauer, mladinska pisateljica, urednica pri Sodobnosti in Vodnikovi založbi ter prevajalka, bo izmed vseh poslanih prispevkov izbrala dvajset najboljših. Izbrani avtorji bodo sodelovali na enodnevni literarni delavnici, ki jo bomo pripravili 21. marca 2013 v Celju, vodila pa jo bo Jana Bauer. Na srečanje bomo povabili tudi mentorje izbranih avtorjev in zanje v istem času pripravili posebno izobraževalno delavnico, ki jo bo vodila Ida Mlakar.
Vse stroške s prehrano in strokovnim delom za izbrane avtorje in njihove mentorje plačajo organizatorji. Delavnice za mentorje se lahko udeležijo tudi mentorji neizbranih avtorjev in drugi mentorji literarne dejavnosti, vendar na svoje stroške (prehrana).
Izbrane prispevke bomo objavili v posebnem literarnem zborniku, ki bo izšel ob srečanju.
Mojca Kolin
ravnateljica OŠ Frana Roša
Dragica Vesković
urednica, samostojna svetovalka JSKD za literaturo