(*13. november 1920, Maribor – †1. april 2021, Maribor), rojena From. S pet let mlajšim bratom Slavkom sta otroška leta preživela v Spodnji Kungoti, kjer sta učiteljevala oče Vekoslav From in mama Eliza. Tam sta tudi končala osnovno šolo. V šolskem letu 1931/32 se je vpisala na realno gimnazijo v Mariboru in stanovala pri teti. Brat Slavko, ki se je že od osnovne šole dalje zavzeto ukvarjal s pisanjem in doživel tudi objave svojih besedil, se je vpisal v realno gimnazijo v šolskem letu 1936/37 in se tja vozil z avtobusom. Leta 1938 se je oče upokojil in z družino so se preselili v Maribor (na Tyrševo 20). Leta 1939 je maturirala in se jeseni vpisala na slavistiko na univerzi v Ljubljani. 21. decembra 1939 je umrl oče. Ob izbruhu vojne leta 1941 je prekinila študij. Takoj so jih okupatorji izgnali iz stanovanja v Prešernovi 30a, kamor se je družina preselila po očetovi smrti. Skojevca Slavka so že avgusta aretirali in ga poslali v Mauthausen, od koder se je vrnil čez šest mesecev. V Gradcu, kjer je Nada Potočnik delala kot pomožna pisarniška moč, sta se ji pridružila mati in brat Slavko, ki je ilegalno deloval še naprej. Leta 1943 je odšel v partizane na Gorenjsko, a je po tragičnih zapletih tam izgubil življenje. Občasno se je družini v Gradcu pridružil še Nadin mož profesor Vladimir Potočnik, ki ga je Arbeitsamt poslal kot pisarniško moč najprej v Celje, nato v Gradec in v Zeltweg. Rodili so se jima trije otroci, prvi je umrl, ostala sta Vladimir (danes akademski slikar specialist) in Tanja (danes univ. diplomirana bibliotekarka). Proti koncu vojne se je družina umaknila v Šentilj, nato v Jakobski dol in se po vojni vrnila v Maribor. Nada se je leta 1945 vpisala v učiteljski tečaj, a zaradi rojstva sina Mitja (danes univ. diplomirani inženir elektrotehnike) je opravila izpite šele v junijskem roku 1946 in leto kasneje tudi strokovni izpit. Poučevala je na Pobrežju, nato na osnovni šoli na Miklošičevi v Mariboru, na klasični gimnaziji in na IV. nižji gimnaziji, ki se je pozneje preoblikovala v Osnovno šolo Ivana Cankarja, kjer je delala do upokojitve leta 1977. Ob delu je leta 1952 diplomirala na filozofski fakulteti v Ljubljani in postala po dodatnem strokovnem izpitu profesorica za slovenski jezik. V času, ko je ravnateljeval na Osnovni šoli Ivana Cankarja v Mariboru Janez Karlin, se je kulturno življenje na šoli zelo razvilo. Kot slavistka je Nada Potočnik ves čas tvorno sodelovala. Za šolske proslave in prireditve je napisala vrsto besedil. Tako so nastale med drugimi enodejanka Vilinček znova na Lutkovem, Partizanska mamica, Bajka o Kurentu. Leta 2002 je v spomin bratu Slavku izšla pri Mariborski literarni družbi dvodelna knjiga, ki prinaša besedila dveh avtorjev, Nade Potočnik in njenega brata Slavka Froma. V spominskem besedilu Naš Slavko Nada Potočnik privlačno podaja čas in okoliščine, v katerih je potekalo življenje njej, njenim staršem in bratu Slavku. Končuje s koncem druge svetovne vojne. V drugem delu knjige je objavljena večina ohranjene literarne zapuščine Slavka Froma. Nada Potočnik je za svoje uspešno šolsko delo in vsestransko izvenšolsko delovanje, ki je ves čas bilo usmerjano v kulturno uzaveščanje učencev, prejela več priznanj.
Publikacije:
Nada From Potočnik: NAŠ SLAVKO, Slavko From: LITERARNA ZAPUŠČINA, Mariborska literarna družba, Zbirka Iz preteklosti 5, Maribor 2002