(*Millville, New Jersey, †2012, Kočevje), pesnik, glasbenik, slikar. Rodil se je v obmorskem Millvilleu, kjer je preživel otroštvo. Pozneje se je s starši preselil v Denver, Colorado, zadnja leta pa je preživel v Kočevju, kamor ga je pripeljala ljubezen. Wade je vedno skrival leta. Kadar je bilo treba napisati vse pdoatke, je v rubriki rojen namesto letnice napisal DA. J.
Diplomiral je iz marketinga in psihologije, študiral tudi slikarstvo in filmsko umetnost. Več let je delal kot notranji opremljevalec ter oblikoval številne sculpture in umetniške objekte v ZDA.
Ostal je otrok, ki ni želel odrasti in ni nikoli izgubil daru čudenja/navdušenja nad malimi in velikimi čudeži. Ob rojstvu so ga rojenice obdarile s čutom za umetnost.
Najljubša mu je bila glasba (igranje, komponiranje), obiskoval je glasbeno šolo (kitara, klavir, čelo, bobni). Veliko časa je posvetil slikanju; Več samostojnih razstav je imel v Koloradu, (Denver, Durango in drugod), samostojne in skupinske pa kot član kočevskega likovnega društva v Sloveniji. Pisanje – predvsem poezije – je bilo zadni del triperesne deteljice. Zadnjih nekaj let je bil redni gost »Soseda tvojega brega« (srečanja manjšinskih avtorjev), njegove pesmi pa so bile objavljene v Paralelah. V zadnjih mesecih je pisal pravljico za otroke o družini podlasic in pripravljal gradivo za prvo zbirko pesmi.
»Vedno me je fasciniral nadrealizem in stvari, iz katerih so stkane sanje. Umetnikovo delo je, da ustvarja misli, čustva in občutke, ne da jih interpretira občinstvu. Slednje mora do zaključkov priti samo,« je nekje zapisal Wade.