Jedne ponoći, u podrumskim prostorijama, ispod restorana, igrali smo stolni tenis. Sami bez lupeža i radoznalaca, bez prisustva dosadnog osoblja. Nježnim prstima čvrsto je stezala dršku drvenog reketa. Provokativno. Izazivajuće. Dok je udarala u okruglu lopticu, okruglaste grudi su joj poskakivale gore-dolje, lijevo-desno. Neprestanice sam promašivao cijeli stol kako bih vidio njene pregibe u bokovima pri dohvaćanju loptice. Na tankim, sportskim hlačama ocrtavale su se konture gaćica, erotskih, uzbudujućih. Mislio sam: kako li joj se samo lijepo koža zategne pri ovim pregibima. Izludujuće, doista. Povremeno sam usporavao igru. Držao bih lopticu u ruci i zagledao se u njene oči, koje bi mijenjale boju od svijetloplave do svijetlozelene, ovisno o trenutnom impulsu skrivenih misli koje bi joj se motale po zavodničkoj glavi. Gospodo Elizabeth, rekao sam ponovo prekinuvši igru, kad smo već kod ovog stola, ovako izazovnog, uzbudljivog ... radije bih se na njemu poigravao s vama, nego s ovom lopticom. Nije se pretvarala da ne razumije moje sve otvorenije i besramnije pozive na ljubavne igrarije, ali ih je prešućivala zavodljivo se smješkajući, još više je napinjala atmosferu, opčinjavala me. Iskreno sam se zaljubljivao. Ja, koji ne poznajem takve emocije.