Viljem K(lobasa) Rupret (*15. september 1952, Celje). Osnovno šolo je obiskoval v Kozjem, zatem pa poklicno šolo kmetijske stroke v Šentjurju. Po odsluženem vojaškem roku se je za pet let zaposlil kot skladiščnik, se ob delu vpisal v Tehnično kmetijsko šolo v Mariboru in jo uspešno končal. Potem je delal štiri leta kot organizator proizvodnje in svetovalec. Vmes je obiskoval tečaje angleškegajezika pri DU v Celju in vpisal študij na Visoki ekonomsko komercialni šoli v Mariboru, naslednjih osem let sem delal kot vodja organizacijske enote in potem še šest let v zavarovalništvu. Preizkusil se je tudi kot samostojni kulturni delavec.
V rani mladosti je pisal preprosta šaljiva besedila za vesele večere in v njih tudi igral. Kasneje pa tu in tam kakšen članek v lokalni časopis. Poezije se je lotil pri osemintridesetih letih. Nekaj pesmic je uspel objaviti v časopisu Kmečki glas, otroške pa na Radiu Slovenija v oddaji »Mehurčki«. V začetku leta 1997 je s pomočjo sponzorjev izdal v samozaložbi zbirko izpovednih pesmi z naslovom »V sožitju z nemirom«, koncem leta 1998 pa pri založbi Mondena iz Grosuplja ilustrirano zbirko mladinske poezije z naslovom »Mačji kašelj«.
V predalu hrani na pol izdelan sklop šaljivih zgodb iz vojaškega življenja (Neposlušni teritorialec) in koncept romana na temo sodobnega kmečkega življenja (Po sili mejaš). Tudi veseloigro v dveh dejanjih (Do gat) pa lutkovno igrico (Kozji zmaj) in še kakšno kozerijo.
Največ pozornosti posveča seveda poeziji. Postopoma nastaja sklop pripovednih pesmi, ubada se s sonetnim vencem na temo križevega pota. Trenutno najresneje piše pripoved v verzih za mladino (Mlin na Mišji reki).
Pred leti je dvakrat zapored sodeloval po par dni v literarni delavnici, ki jo je v Piranu organizirala revija Literatura in jo je vodi1 priznani pesnik in literarni teoretik dr. Boris A. Novak, občasno napiše kakšne spis na resno temo v pisma bralcev v različne slovenske časopise. Je pa tudi član uredniškega odbora lokalnega občinskega glasila v Kozjem.
Publikacije:
V SOŽITJU Z NEMIROM, pesniška zbirka,
MAČJI KAŠELJ, ilustrirana zbirka mladinske poezije Mondena, 1998