Če ne bi bilo vse tako, kot je, prav, ne bi bilo tako, kot je.
* * *
Najmanj grešiš, kadar imaš v sebi mir. Mir pa imaš takrat, ko najmanj grešiš.
* * *
Večer je blažilec dneva.
* * *
V iskanjih sem dajal prednost svojim mislim, a bolje je utihniti in prisluhniti temu, kar ti hoče povedati Bog.
* * *
Bog nas ustavi in takrat nam da vedeti, da bo on bolje naredil kot mi.
* * *
Čakanje je velik dar: misli se urejajo, duhovi pomirjajo, rešitve nakazujejo …
* * *
Mistika je čisti realizem.
* * *
Že prvi dan v januarju sem rekel: Saj bo v naslednjem letu bolje!
* * *
Če ni greha, nimaš za kaj biti slabe volje. Križ je pa Jezus nosil prej kot ti.
* * *
Ženska »lepota« je kot trojanski konj.
* * *
Gospod, naše stvarstvo je najboljše, kar si si zamislil in naredil, saj ti sam ne bi hotel narediti česa pomanjkljivega ali slabega!
* * *
Principa moči med ljudmi Bog ne tolerira dolgo.
* * *
Počakaš. In resnica priplava v zavest.
* * *
Če se nekateri(e) zaletavajo vame, počakam, da se umaknejo vase, v to, kar so res.
* * *
Stvarstvo je velika dogodivščina ljubezni v vseh oblikah.
* * *
Ženske seksualno nadlegujejo in mučijo nasprotni spol podtalno, moški pa isto delajo nadtalno.
* * *
Kaj naj počnem s starejšimi ženskami? Vse so že prepojene s svojimi moškimi na vseh ravneh.
* * *
Včasih dobim občutek, da bi vsi radi samo še vladali in uživali.
* * *
Kako naj bom pameten za določene stvari, če nisem?
* * *
Včasih je treba samo počakati, pa se marsikaj uredi.
* * *
Zakaj bi se bali smrti? Saj bomo v nebesih prav tako ŽIVELI!
* * *
Greh ni potreben za zveličanje.
* * *
Če se Boga ne bojijo, se ga pa zagotovo še bodo.
* * *
Počakaj, da mine in se hudi duh razbline.
* * *
Verni imamo teologijo, neverni pa predvsem politologijo in erotologijo.
* * *
Zakaj bi moralo biti v prihodnosti boljše? Saj je že zdaj najboljše!
* * *
Naši okviri so naša svoboda.
* * *
Če človek naredi dobro delo, po tem ne more imeti slabega dneva.
* * *
Jezus ni dodatek mojemu življenju, jaz sem dodatek njegovi misiji.
* * *
Kako dobro je, če se umakneš in opaziš, da si s tem naredil še več dobrega!
* * *
Med prijatelji radi ugotovimo, da je vsakdanje življenje še največ vredno, če ni nič narobe.
* * *
Včasih se ukvarjamo s problemi, ki so bili že zdavnaj rešeni.
* * *
Rekel sem: Ne! Naj skače od veselja, da mu ni bilo dano grešiti!
* * *
Ugotovil sem, da se ne maram. Ampak svoje sovražnike, kar sem si, je treba ljubiti in moliti zanje, torej tudi zase.
* * *
Odstranjam trpljenje, namesto da bi ga sprejel, se zahvalil zanj in bil vesel.
* * *
Če ti je v glavnem do tega, da bi se dobro imel, si prevečkrat razočaran.
* * *
Mnogi se zatekajo v šport, zdravo hrano, kulturo, minljivo zaljubljenost, politiko, denar, naravo, imetje, pravice, zabavo, omame, užitke, različne tehnike in učitelje, kariero, poklic, družino, udobje. Odreši in ozdravi pa jih lahko le Jezus, ki je vedno z njimi, samo da ne vedo. In bi jim dal vse to.
* * *
Trpiš? Jezus je tudi trpel, pa mu ni zdaj nič hudega.
* * *
Samo Jezus je resničen. Vse drugo počasi eno za drugim odpade.
* * *
Kolikor globlje vase greš, toliko više se lahko povzpneš.
* * *
Na poti navzgor smo že zgoraj.
* * *
Živimo po Božji volji! Če hočemo uveljavljati svojo, preveč boli!
* * *
Življenje nas pelje naprej in nismo mi glavni vozniki.
* * *
Lahko si rečem: S tem si ne bom belil glave. Bog je veliko pametnejši od mene, pa mi bo on povedal.
* * *
Kadar kdo preveč govori, si mislim: nekoč se bo pa tole prav zagotovo ustavilo.
* * *
Če ne bomo starejši imeli še kopice želja, strasti, interesov, pričakovanj, strahov in načrtov, bomo lažje in lepše prešli na oni svet k obljubljenemu.
* * *
Kako, da nam bolezen včasih še bolj prav pride kot zdravje?
* * *
Prijatelj vidi moje napake, jaz njegove, večino lastnih napak pa ne vidiva ne on ne jaz.
* * *
Opazil sem, da mnoge ločenke in ločenci vse prav mislijo. Morda res. Samo prepozno.
* * *
Jezus je zame edina in najboljša izbira. Vse drugo, kar mi je bilo ponujeno, je padlo v mojih očeh.
* * *
S slabimi dejanji in mislimi, pa tudi s takimi besedami in sodbami se človek nikoli ne potrjuje, temveč z njimi izdaja svoje bistvo, ki je ljubezen.
* * *
Nekateri(e) vedo samo to, da imajo le sami vse prav. Pri tem se konča njihov intelekt.
* * *
Vse je Božje. Samo ljudje včasih nismo.
* * *
Ko bo spet huje na tem svetu, se bodo začeli ljudje veliko bolj oprijemati duhovnosti.
* * *
Če bi vsiljivki uspelo, da bi me poživalila, bi zagotovo poživinil.
* * *
Bolj ko se ima za pametno, slabše ji gre.
* * *
Nekateri upamo v resnična nebesa na nebu, mnogi pa poznajo samo tista nebesa med nogami, na mizi in na banki.
* * *
Starejši se radi pritožujemo, da veliko pozabljamo. Toda več ko pozabimo, bolje je za nas. In gremo naprej.
* * *
Kdor škodi drugemu ali drugim, škodi tudi vsemu svetu in najbolj sebi.
* * *
Bolje je sprejeti svoje križe in težave, kot razbijati stene okrog sebe. Svoboda brez križa pelje k praznoti in na rob norosti.
* * *
Če se ti rešuješ križa, križ ne bo mogel rešiti tebe.
* * *
Preden se naučiš živeti, že umreš. Zato je najbolje ravnati se po svoji vesti in prepričanju in po svoji najboljši volji.
* * *
Ko prideš v starejša leta, kmalu spoznaš, da se ne moreš imeti več za vsemogočnega. Marsikateremu svojemu načrtu se moraš odpovedati.
* * *
Če moje življenje ne bo šlo naprej tako, kot jaz želim, bo šlo pa tako, kot je prav.
* * *
Vsako trpljenje traja in se stopnjuje do neke prelomnice. Potem pride spoznanje.
* * *
Če sem vreden trpljenja, prav. Pa me pouči!
* * *
Če se preveč zapičiš v kaj, pozabiš, kako je življenje lepo in vse lepo gre mimo tebe.
* * *
Danes rečejo ljubezen evforiji, ki traja kakšne pol leta, potem pa svojo zablodo plačujejo vse življenje.
* * *
Če te napadajo nemirne misli v glavi ali nemirna čustva v srcu, vedi: samo notranji mir zares prihaja od Boga.
* * *
V starosti ne potrebuješ nobene posebne zabave, ker imaš dovolj težav že sam s seboj.
* * *
Nekateri(e) me spominjajo na ventilatorje. Bojim se prepiha.
* * *
Bog je bil prej Bog, preden je postal moj Bog.
* * *
Nobena stvar na tem svetu ni vredna nemira, strahu ali napetosti.
* * *
Bog nam včasih pomaga tudi tako, da nam kakšno dobrino odvzame.
* * *
Volitve bodo. Jaz bom volil LGBT, ker so še najmanjši grešniki.
* * *
Bogu je všeč notranji in zunanji mir. Meni tudi. Se bom potrudil!
* * *
Ženskam najbolj tekne, da moški trpijo zanje.
* * *
Boga prosimo, pa nam ne da ravno milijona na banko, temveč prejmemo še več: da nam Svetega Duha.
* * *
Dobro, da je vse minljivo, ker nekaterim stvarem ni in ni konca!
* * *
Vidim, da so mi moji križi še v največji blagoslov.
* * *
Erotika tudi v najširšem smislu besede ne more biti bog in ne odrešuje sama po sebi, ker je le-ta samo eden od mnogih Božjih darov.
* * *
Moje domislice so kriki moje bolečine.
* * *
Na Veliko noč in ob nedeljah praznujemo, ker se vnaprej veselimo večne sreče v Nebesih. Delo bi takrat samo motilo to našo osrečujočo zavest.
* * *
Ob jutranjih velikonočnih zvonovih sem začutil, kako nesmiselna je navezava na dobrine tega sveta in na ta svet.
* * *
Če bi Bog nameraval uničiti moje delo, mi ga sploh ne bi zaupal ne omogočil.
* * *
Nekateri živijo predvsem za to, da bi čim dlje živeli.
* * *
Če me nekaj v duši boli ali tišči, je zadaj prav gotovo nek vzrok. Tega je dobro razkrinkati.
* * *
Vsakdo nekaj ima in nečesa nima. Ni nekaj boljše od drugega, ker Bogu ob pravem času vse dobro prav pride.
* * *
Moja prijateljica je bila hudo bolna. Njen muc je ves čas ležal ob njej in kmalu umrl. Njeno bolezen je prevzel nase in ona je ozdravela. Ko mi je to povedala, sem ji rekel: »Glej, tako kot je tvoj muc umrl za bolezen tvojega telesa, je Jezus umrl za rane tvoje duše«.
* * *
Tisti, ki ne iščejo predvsem Boga, temveč druge stvari v življenju, ne najdejo ničesar. Vse drugo namreč prej ali slej nujno razočara.
* * *
EROS vodi v THANATOS. To dvoje kar naj imajo tisti, ki si tega želijo. Nekateri pa le prisegamo na AGAPE, ki je resnični VITA.
* * *
Med vojnami najbrž zelo trpijo ljudje, ki jim je najpomembnejše življenje na tem svetu, v večno življenje pa ne verjamejo. Imajo strah, da lahko vsak trenutek popolnoma vse izgubijo, tudi sebe in bližnje.
* * *
Nekateri pač ne znamo živeti na način, kot so si za nas zamislili drugi.
* * *
Vojne, mirna obdobja, dogajanja na svetu so samo okvir in kulisa. Resnične stvari se dogajajo v globinah duš.
* * *
Očitno sem včasih uporaben tudi za to, da drugi uživajo na moj račun.
* * *
Bog nam včasih da bombončke sreče, da bi (lažje) vztrajali na poti križa.
* * *
Nekateri(e) hočejo vse imeti, to izsilijo, naredijo novo katastrofo in so spet nesrečni(e) tako kot prej.
* * *
Do žensk nimam veselja, čeprav me obremenjujejo.
* * *
Partnerji še zase nimajo samoobvladanja, pa bi radi obvladovali drug drugega.
* * *
Če imaš svoj notranji mir in ne nasedaš vdorom in provokacijam sveta, vsaj veš, pri čem si.
* * *
Vera in zaupanje v Boga lahko človeka rešita iz mnogih kočljivih situacij.
* * *
Gospod, je res potrebno toliko hudega, da ljudje spoznamo, kdo in kaj sploh smo?
* * *
Kadar smo v stiskah, nam Bog še na drug način odpušča grehe.
* * *
Boriš se, urejaš, se trudiš, nazadnje pa vidiš, da nič ne moreš, ker si samo človek, in da vse (tudi po tebi) naredi in uredi Bog, ki te je dal.
* * *
Ob glavobolih se pošalim iz sebe: Naj mi kdo pove za koga, ki je napisal 60 knjig in ga ne boli glava!
* * *
Za začasne stvari nam je lahko skoraj vseeno: ali so ali pa jih ni.
* * *
Posvetnost, politika in erotika ne osrečijo človeka. Nujno vedno na novo razočarajo.
* * *
Nujno in najbolj je potrebno: včasih mirno sedeti ob Jezusovih nogah in ga poslušati.
* * *
Če si narediš piščal, si ti njen lastnik in upravljaš in se veseliš z njo. Ljudem pa mora Bog Stvarnik večkrat tudi na krut način pokazati, da je On gospodar vsega, kar je ustvaril, tudi nas.
* * *
Neka čustveno vsiljiva ženska mi je rekla, da sem pred njo zbežal v bolezen. Mislil sem si: Pred tabo bi človek zbežal še kam drugam!
* * *
Kadar mi kdo kaj potoži, se mi zdi, da je ves njegov problem v tem, da nima kakega hujšega problema.
* * *
Nimam prav. Naj me pa Bog vodi naprej, če me moja pamet ni zmogla voditi.
* * *
Res ne morem in ne smem tako neumno živeti, kolikor sem sam neumen.
* * *
Nimam izbire, če hočem na tem svetu narediti še kaj dobrega, moram že zjutraj obleči civilno uniformo.
* * *
Kadarkoli se nam zgodi kaj »slabega«, pozneje ugotovimo, da je bilo tisto dobro, če ne še najboljše za nas.
* * *
Zame je človek vreden toliko, kolikor je moralno vreden.
* * *
Pravijo, da zelo pošteni ljudje končajo tragično. A sam mislim, da nepošteni končajo še bolj tragično …
* * *
Vsa resnica je zajeta v tem, da je Jezus trpel in vstal in da z nami je in bo isto.
* * *
Vidim, da je Božja beseda meč, ki razblini in odvzame moč vsakemu hudemu.
* * *
Imamo življenje, ki je harfa, a nekateri ves svoj kratki čas brenkajo samo na eno struno.
* * *
Ne dotikajte se mojih krogov, tam so stvari zaprte, tam jih pere dež čisto zares …
* * *
Vojne, ki se bodo še ponavljale, potresi, poplave, virusi, begunci, vremenske spremembe skoraj brez vidne rešitve, o, Bog, kako smo te razjezili! Ti si nam hotel dati lep svet. Kdo še more reči, da ne potrebuje Odrešenika?
* * *
Če v čem ne vidiš smisla, lahko tisto mirno osmisliš, saj si kot človek tudi duhovno bitje.
* * *
Nedelja. Nikjer nikogar. Kako so vsi pridni, ko nič ne delajo!
* * *
Večkrat moramo malo počakati, da potem začnemo delati prave stvari.
* * *
Trpiš zato, da ne bi trpel drugače in še bolj. Zakaj bi menjal?
* * *
Vsak človek se nahaja sredi Boga, ker on zmore vsakogar od nas ljubiti najbolj …