(* 26. april/8. maj 1872, Sankt Petersburg – † 6. oktobra 1952, Pariz, Francija), pisateljica, pesnica, prevajalka, avtorica zgodb, romanov, povesti, novel v detektivskem in humorističnem žanru. Bolj znana je pod psevdonimom Teffiy. Oče je bil uspešen odvetnik, profesor in publicist, ki je z literaturo populariziral pravo. Po njegovi zgodnji smrti je za otroke skrbela mati, Francozinja. Prvič je objavila pesmi v zborniku Sever leta 1901. Zaslovela je po satiričnih pesmih in feljtonih, bila je stalna sodelavka revije Satirikon, objavljala pa je v uglednih revijah v Parizu in doma. Leta 1910 je pri založbi "Šipovnik" izšla njena prva pesniška zbirka "Sedem ognjev" in zbirka humorističnih zgodb. Po zaprtju časopisa Russkoje slovo, kjer je Teffi delala leta 1918, je potovala v Kijev in Odeso, kjer je imela literarne nastope. To potovanje jo je vodilo v Novorosijsk, od koder je poleti 1919 odpotovala v Turčijo. Jeseni 1919 je bila že v Parizu in februarja 1920 sta dve njeni pesmi izšli v pariški literarni reviji, aprila je organizirala literarni salon. V letih 1922-1923 je živela v Nemčiji. Od sredine dvajsetih let je živela v zakonu s Pavlom Andreevičem Tixtonom (umrl leta 1935).Umrla je v Parizu 6. oktobra 1952. Dva dni pozneje so jo pokopali na ruskem pokopališču v Sainte-Geneviève-des-Bois.