(*1959, Varaždin, Hrvaška), pesnica, prevajalka, organizatorka literarnih prireditev. Končala je Splošno gimnazijo in se vpisala na Fakulteto organizacije in informatike v Varaždinu. Živi v Varaždinu. Je članica Varaždinskega književnega društva, Matice Hrvatske in je predsednica Udruge za promicanje kulture Ritam misli. Piše poezijo in kratko prozo v standardni hrvaščini, kajkavščini in slovenščini in prevaja iz slovenščini. Sodeluje na številnih hrvaških in mednarodnih literarnih srečanjih. Objavlja v revijah: Locutio (Slovenija), Poiesis (Slovenija), Braničevo (Srbija) Portile poeziei (Romunija), Branuvanja (Makedonija) in je objavila v številnih zbornikih v Hrvaški, Sloveniji, Srbiji in Črni Gori. Prevedli so jo v slovenščino, angleščino, makedonščino in romunščino. Kot soorganizator od septembra 2014 organizira pesniška srečanja Impuls - poezija v kavarnici in snemanje oddaj za varaždinsko televizijo - Impuls poezija na VTV. Od maja 2017 do julija 2018 je urejevala in vodila radijsko oddajo Ritem misli ogledalo korakov na radiu Ludbreg. Je moderatorka številnih literarnih tribun na Hrvaškem in v Sloveniji. 2014. leta je bila njena pesem izbrana na portalu pesem.si za Tujejezično pesem zime 2013/14 po izboru uredništva, prav tako pa so jo tam večkrat izbrali v ožji krog za pesmi določenega obdobja. Prejela je prvo in dve drugi nagradi publike na srečanjih pesnikov Poezija v pritličju. V slovenščini in hrvaščini je objavila v nekaj zbornikih pesem.si in v zborniku V zavetju besede 2017. Prejela je tretjo nagrado v kategoriji besedil v slovenščini na Literarnem likovnem multimedijskem natečaju v Turnišču (Slovenija). Na Srečanju besed v Bedekovčini je leta 1918 prejela prvo nagrado za pesem »Tin«, v Ludbregu pa leta 2019 na 2. festivalu kajkavske poezije »Božo Hlastec« pa je njena pesem »Sveti graal« prejela drugo nagrado. Na srečanju »Krčka beseda« so njeno pesem »Za zaprtimi ustnicami« leta 2019 uvrstili med tri izbrane pesmi v standardni hrvaščini.
Publikacije:
LICENCA LUDOSTI, pesniška zbirka, Udruga Esseg, Županja 2012
SOBA ZAMAGLJENIH PROZORA, prozno-pesniška zbirka, Studio Moderna d.o.o. Zagreb - Providenca, Biograd na moru 2014
? – pesniška zbirka, Mariborska literarna družba / Zbirka Svetlin 57, Maribor 2016
ONA – pesniška zbirka, Ritam misli, Varaždin 2017
BESKONAČNO / NESKONČNO – dvojezična pesniška zbirka, Ritam misli, Varaždin 2018
Prevodi iz slovenščine:
Milan Novak: ZVEZDA – ZVIJEZDA, Studio Moderna d.o.o. Zagreb – Providenca, Biograd na moru 2014
Milan Novak: ČRNA / CRNA dvojezična pesniška zbirka Mariborska literarna družba, Maribor 2016
Milan Novak: TIŠINA, dvojezična pesniška zbirka, Ritam misli, Varaždin 2017
Miroslav Tičar: TAM PREKO IN ČEZ / TAMO PREKO I DALJE, dvojezična, pesniška zbirka, Ritam misli, Varaždin 2017
Milan Novak: GLOBINA STRAHU / DUBINA STRAHA, dvojezična pesniška zbirka, Ritam misli, Varaždin 2018