(*1959, porodnišnica v Čakovcu, Hrvaška) Doslej je bival v Lendavi, Gornji Radgoni, Selnici ob Dravi, med študijem v Ljubljani, med služenjem JNA v Kragujevcu (SR Srbija) in povečini ter še danes v Mariboru. Precej poletnega časa je doslej preživel na Jadranski obali, nekaj tudi na popotovanjih po Evropi.
Po opravljeni Gimnaziji Miloša Zidanška v Mariboru jeeta 1983 diplomiral na Fakulteti za arhitekturo, gradbeništvo in geodezijo v Ljubljani (Oddelek za geodezijo), v okviru vzporednega študija na Filozofski fakulteti v Ljubljani pa jepravil polovico izpitov za študijsko B smer sociologija. Interdisciplinarnega podpiplomskega študija prostorskega in urbanističnega planiranja ter varstva okolja (še) ni zaključil. Po zaposlitvi v nekdanjem Geodetskem zavodu Mariboru je od leta 1987 redno zaposlen v ZUM urbanizem, planiranje, projektiranje d. o. o. v Mariboru. Tu se kot geodet-prostorski planer in pooblaščeni prostorski načrtovalec ukvarja z različnimi vidiki urejanja prostora.
Z literaturo se ukvarjam od srednješolskih let, povečini z razumno mero intenzivnosti. Jože Kos Sine je literarno ime, za neliterarne javnosti je Jože Kos Grabar.
Ljubiteljsko se ukvarja z organiziranjem in ustvarjalnostjo na področju kulture in umetnosti ter civilne družbe, z družboslovnim premišljevanjem in s pisanjem člankov ter esejev na raznolike teme. Bil je član ustanovne ekipe Mariborskega radia Študent in eden od dveh prvih glasbenih urednikov tega radia (1984 – 1991), nadalje predsednik Mladinskega kulturnega centra Maribor (MKC) in osrednji ustanovitelj ter prvi vodja njegove literarne sekcije MKC Črka (1989 – 1994). Je član nekaj društev in neformalno organiziranih pobud (Ljubor, združenje za kulturo bivanja, Maribor; Mariborska kolesarska mreža; Društvo geodetov severovzhodne Slovenije; Društvo urbanistov in prostorskih planerjev Slovenije; Slovensko društvo evalvatorjev; Mariborska literarna družba; Združenje ateistov Slovenije; Društvo ljubiteljev knjig Ciproš; Slověne, pobuda za razvoj omík ...). V nekaterih od naštetih aktivno deluje že vrsto let.
Knjižne objave:
INKRIMINALNI PRODUKT (soavtor), Inkriminalni kolektiv in Mladinski kulturni center Maribor, 1984
BRUM INKRIMINALNIH ŽIVCEV (soavtor), Kmečke in rockodelske novice, 1987
IN.KRI.TERMINAL... (soavtor), Mladinski kulturni center Maribor, 1989
ZGODBE (soavtor), Kulturno-umetniški klub Tone Čufar, 1991;
UREJANJ/E SVETA, Mladinski kulturni center Maribor, 1997;
TRAMPOLIN / ROMAN.COM (soavtor), Študentska založba, Ljubljana 1999
razstave, predstave:
LITERARNI SEK/STROY PLAKAT 1990–1994, Novinarski klub Maribor, 1994
ŠE, instalacija, Pekarna, 1994
UREJANJ/E SVETA, multimedijska predstava, Mali oder SNG Maribor, 1997
radijska oddaja:
ZGODNJA DELA (soavtor), II. program Radia Slovenije, 1992