Bogdana Naméstnik: POSLUŠAM DEŽ, Mariborska literarna družba, zbirka Svetlin, Maribor 2006
Bogdana Naméstnik v tretji pesniški zbirki POSLUŠAM DEŽ, ki je načrtovana za zbirko Svetlin / Mariborska literarna družba, za leto 2002, poglablja svoj pesniški čredo iz druge zbirke Pahljača (Ljubljana, Založba Amalietti, 1995» -prvo zbirko Dvoplamenka je izdala v Mariboru pri Založbi Obzorja, 1986). Pesnica v Pahljači pravi: »S pesniško govorico, s tem jezikom pol od zemlje, pol od neba, nagovarjam ljudi, njihova srca, njihove duše. Vabim jih v spoznanje, da je življenje kljub vsemu vendarle najlepše, kar se nam lahko zgodi. Da je hkrati človeško in božje, se nam more razkriti le v misteriju moškega in ženske, tega središča našega bivanja; samo v poduhovljeni, prežarjeni erotiki zažarimo in grejemo...«
Taki poduhovljeni, a hkrati čutno občuteni ljubezni so posvečene pesmi, ki obujajo spomin na prezgodaj umrlega Petra, ljubljenega moškega, čigar prisotnost pesnica še vedno čuti. Na poseben način se v njeni poeziji preliva občutje tostranosti in onostranosti, ne samo v pesmih Petru, tudi v pesmi umrli babici. Pri tem prelivanju je ljubezen kakor nadzemski sij, ki osmišlja vse muke življenja. Druga, enako pomembna vrednota je za pesnico lepota, svetloba pesmi. Zapoje ji psalmično vznesene verze (Rojstvo pesmi). Tudi sicer je njena poezija himnično privzdignjena in pesem kdaj psalmičnost oznanja še z naslovom (Psalm za kobilico).
Za poezijo Bogdane Naméstnik je značilna zanosna pesniška govorica z bogato, deloma na tradicijo naslonjeno metaforiko, dolgi verzi kljub ohranjeni metrični shemi ritmično; valovijo, oblika večinoma rimanih štirivrstičnic je sklenjena, sonetna dvojica nakazuje zametek daljše, razčlenjene zgradbe (Molitev). Hkratno doživljanje dvojnosti, ko pesnica čuti v sebi strastno hrepenenje in »tiho kristalno večnost« (Poslušam dež), daje njenim, na prvi pogled baročno bujnim verzom, ki kažejo mojstrsko obvladovanje pesniškega jezika in oblike, notranjo poglobljenost.
Zbirka POSLUŠAM DEŽ pomeni zrelo dopolnitev dosedanje poezije, Bogdane Namestnik, ki se v posameznih pesmi približuje filozofski misli.