Anton Tanc (*13. januar 1887, Modrič pri Laškem – †3. december 1947, Maribor), pisatelj. Rodil se je očetu, revnemu zidarju, in materi, dninarici. Z dvanajstimi leti je moral oditi služit za pastirja in pozneje za hlapca. Ob tem je končal štirirazredno sonovno šolo. Delal je kot težak, tovarniški delavec, tri leta je bil rudar v Hrastniku, delal je kot točajni sluga po različnih hotelih in letoviščih. Dve leti je služil vojsko in bil nato hotelski sluga in lakaj pri zasebnikih na Dunaju in v Ljubljani. Vmes je bil večkrat brezposeln. Ob izbruhu prve svetovne vojne so ga poslali s prvimi transporti v Galicijo, kjer so ga ujeli Rusi in je bil leto dni ujetnik v Ruskem Turkestanu, tri leta rudar v Donbasu. Po vrnitvi v domovino decembra 1918 je služil pri Ivanu Tavčarju, pri tem pa naskrivaj piše. S svojimi članki je opozoril nase načelnika neke javne socialne ustanove, ki mu je priskrbel zaposlitev v bolniški blagajni. Pozneje je živel v Mariboru. Leta 1929 so mu zaplenili že natisnjeno pesniško zbirko »Glasovi iz teme« in odplačevanje dolga zanjo ga je potisnilo še v večjo bedo. Pisal je kratko prozo, napisal pa je tudi (nedokončani) roman »Slučaj Kumberger«, prvi slovenski rudarski roman, ki je izhajal v Delavski politiki v letih 1933-1935. Prevajal je tudi pesmi in prozo iz ruščine (Maksim Gorkij: KARAMORA, 1939; POLETJE, 1940), nemščine, hrvaščine in srbščine. Pisal je tudi publicistiko o literaturi in družbenih vprašanjih.
Pokopan je v grobu deželnega socialdemokratskega poslanca in učitelja Alberta Horvateka (19. avgust 1859.– 27. januar1915) na pobreškem pokopališču v Mariboru. Za grob skrbijo avstrijski socialni demokrati.
Publikacije:
GLASOVI IZ TEME, pesniška zbirka, Delavska politika, Maribor 1929 (prepovedana)
KRONIKA DELAVSKE KULTURE V MARIBORU, prispevek k jubilejni kulturni razstavi Maribor 1918-1938, Vzajemnost, Maribor 1938
ŽENIN IZ AMERIKE, povest, Cankarjeva družba, Ljubljana 1938
ŽENIN IZ AMERIKE, povest, Prosvetna matica, Chicago 1942
SLUČAJ KUMBERGER, roman, Mariborska literarna družba, Maribor 1998
DOGODEK V HOTELU »GRATIS«, kratka proza, Mariborska literarna družba, Maribor
GLASOVI IZ TEME, pesmi, Mariborska literarna družba, Maribor